What's Up Doc?

| Sunday, September 02, 2012 | |
Doktor : Demam biasa je ni.

Aku : Dapat mc ke?

Doktor : Kalau nak mc, satu hari pun dah cukup. Demam tak teruk sangat.

Aku : Susah sikit  la macam tu doc. Sebab hari ni hari minggu. Bagi mc pun tak guna jugak, esok hari Isnin dah kena kerja balik. Sama je.

Doktor : Abis tu, nak berapa lama?

Aku : Lajak la lagi dua, tiga hari ke...

Doktor : Sebenarnya, jangankan dua, tiga hari. Nak mc selamanya pun boleh. Nak ke?

Aku : Boleh jugak, dapat gaji free. Tapi sakit apa tu doc?

Doktor : Mati...

4 comments:

sepa Says:
September 2, 2012 at 1:00 PM

bhahahaha...

doktor dak berasap eh. ko tiup lagi, mau berapi... :D

LelakiSemalam Says:
September 2, 2012 at 2:34 PM

tahu tak per...

Telor Power Says:
September 3, 2012 at 3:43 AM

ganah doc tu bergurau....

smbotak Says:
September 3, 2012 at 12:54 PM

kawan-kawanku sekalian, yang pasal mati tu aku saje je tambah. hahahaa! dia cuma tak bagi lebih mc lebih je.