Tanah Ini Milik Lego

| Sunday, September 02, 2012 | |
Gila babi apa. Tiket sekali masuk sampai RM140 satu kepala...! Puuiii...! Pergi jahanam sama kau para manusia berkasut emas dan berseluar dalam permata.
(ya, aku suka curi gambar)

Akan tiba satu masa nanti kita akan dilarang daripada memijak sesetengah inci tanah yang bernama Malaysia ini. Bukan kerana wajah kita yang tak setara dengan artis (artis? pundek apa, ini bukan perkataan yang sesuai sial) muka depan majalah, tetapi kerana pendapatan bulanan kita hanya sekitar RM1500 sahaja. Sekaligus meletakkan kita hanya layak memandang dari luar  pintu gerbang sahaja. Sekian...

-ada sesiapa yang rasa entri aku ni berlagak macam bagus ke, pergi la kau mati berkali-kali...

8 comments:

Lady Windsor Says:
September 2, 2012 at 1:43 AM

apaaa? RM140?? memang gila babi punya projek...mampus la aku tak akan pijak sana..hatta anak-anak buah aku pun...cekik darah!

bact. Says:
September 2, 2012 at 3:47 AM

Rm140 tu adalah jumlah kecil bagi golongan bangsatwan.

smbotak Says:
September 2, 2012 at 9:15 AM

LW : minggu lepas adik aku bitau masa balik johor. Nyaris nak tercekik batang buruk.

bact : bangsawan bangsat. sebenarnya gua jeles sebab tak mampu masuk.

Nizam.Ariff Says:
September 2, 2012 at 9:47 AM

teringat aku kisah Belanda dapat tanah...



diceritakan dulu bahwa Belanda meminta sekeping tanah untuk berpijak di bumi Jawa hanya sebesar kulit lembu. Maka diperkenankan kerana hanya sebesar kulit lembu sahaja.

Tapi Belanda bijak. Dia hiris kulit lembut itu nipis-nipis sehingga membentuk tali yang panjang berantai-ranti...

maka direntangkan tali lembu itu sehingga mencakupi tanah yang cukup luas untuk menempatkan sebuah bangunan...


Lego?

sepa Says:
September 2, 2012 at 12:58 PM

punyala mahal.!!!

kalau untuk aku dua kali mahal, sebab nak ke sinun, kena menyeberang laut lagi.!!!


.

Telor Power Says:
September 3, 2012 at 3:45 AM

16 sept ni boleh la wa join masuk hehehe....
itu pun kalau dapat sponsor

ralphrazaq Says:
September 3, 2012 at 11:14 AM

masih dalam golongan berkemampuan

smbotak Says:
September 3, 2012 at 12:56 PM

Nizam : mungkin lego akan menyusun bongkah2 permainan mereka hingga menganjur dari segamat hingga kukup. maka tergadailah separuh tanah negeri johor.

sepa : kalau ada sponsor pun orait. benda mahal kalau dapat free memang carak.

TP : pergh, gua sangat jeles kalau lu dapat!

ralph : berkemampuan? adui... aku tak rela seh.