Kaki Kritik

| Tuesday, September 04, 2012 | |

  • Mengkritik itu boleh, tapi jangan sampai keterlaluan dan tidak mengambil kira sensitiviti sekeliling hingga melukakan perasaan orang lain.
  • Dikritik juga sangat perlu, jangan jadi manusia yang tidak berpijak di bumi nyata dan enggan menerima kenyataan hingga terluka perasaan sendiri.
Sekian. Aku suka mengkritik dalam carutan... Jadi aku juga layak pergi mati berkali-kali!

(what the fuck?)

7 comments:

Telor Power Says:
September 5, 2012 at 12:12 AM

ko kan ada nyawa yg banyak (nyawa kucing)lagi....takpe lah mati berkali2.

hehehe

smbotak Says:
September 5, 2012 at 7:18 AM

TP : susah bro, kalau selalu pakai boleh abis jugak. hahahaa!
...pergh, malam tadi tengah hujan renyai ada eksiden, hilux dengan skuter.

Telor Power Says:
September 5, 2012 at 5:25 PM

mati org dlm kemalangan tu

sepa Says:
September 5, 2012 at 10:26 PM

kenapala omputeh bulih sebut kritik dalam 2 cara : critic dan critique...???! :D

smbotak Says:
September 5, 2012 at 11:46 PM

TP : tak berapa teruk kot, bila aku u-turn nampak akak tu dah bangun


sepa : maksud beza ikut pada keikhlasan kot.

SaddLone Says:
September 6, 2012 at 12:10 AM

kritik itu perlu, tp senonoh kiranya berkritik tanpa mencarut, kerana..kerana..ahh!! aku x suka mengkritik tp suka membebel dlm kritikan..

seronok kah pegi mati berkali2??

smbotak Says:
September 6, 2012 at 12:16 AM

SaddLone : suka membebel? ok, dah ada ciri jadi mak orang ni... boleh mati berkali kalau dah caj bateri.