Dalam Jamban

| Tuesday, September 04, 2012 | |
Rasa tak selesa pulak nak berak bila perasan macam diperhatikan, oleh superstar pulak tu!
Lokasi, tandas lelaki Giant Bandar Kinrara sebelah surau tingkat 3.

9 comments:

Nizam.Ariff Says:
September 4, 2012 at 11:04 PM

huh.. aku pun punyai perasaan sama....

Telor Power Says:
September 5, 2012 at 12:08 AM

ahahahaha....ada eh gambar2 (poster) di letakkan di dalam tandas.


aku tak pernah jumpainya lagi

smbotak Says:
September 5, 2012 at 7:17 AM

Nizam : kalau tampal sifir pun ok jugak ni.

TP : poster kempen kebersihan tandas tu banyak, tapi iklan macam ni aku pun first time.

Telor Power Says:
September 5, 2012 at 10:07 AM

di bumi perak aku masih tak berkesempatan melihatnya

sepa Says:
September 5, 2012 at 10:56 PM

dia nampak tersenyum lagi tuh. ko buh misai kat gambar dia eh.! hehehe

smbotak Says:
September 5, 2012 at 11:44 PM

TP : mai sini, boleh la jumpa.

sepa : mula aku masuk, muka dia masam je.

SaddLone Says:
September 6, 2012 at 12:03 AM

kahkah nampak sngt ko pemalu orangnya..

smbotak Says:
September 6, 2012 at 12:14 AM

SaddLone : depan perempuan aku jadi gagah perkasa, depan bos aku jadi pekerja berjasa.

reen afny Says:
October 30, 2012 at 9:07 PM

haha amboi ayat... bro, apa link blog baru? ;)