Art Of Light

| Monday, September 03, 2012 | |
10:10 pm
Ahad
2 September 2012
Jalan CTA2, KLIA
Cubaan menaikkan entri menggunakan telefon bijak.
Ternyata aku memang bijak dan tak mudah diperbodohkan oleh teknologi.
Hahahahaaaa...!
Sekian.

8 comments:

Nizam.Ariff Says:
September 3, 2012 at 1:57 PM

cun...

kalau besar lagi baru puas nengoknya...

Telor Power Says:
September 3, 2012 at 2:02 PM

ohsem...

aku pun tak berapa faham mcm mana ada bias cahaya yg bujur2 tu.

hebat la ko bro

LelakiSemalam Says:
September 3, 2012 at 2:09 PM

haha...

Lady Windsor Says:
September 3, 2012 at 4:35 PM

beb ko pakai tepon apa? apsal bila aku nak snap wajah bulan tak jadi cenggitu eh?

sepa Says:
September 4, 2012 at 12:08 AM

lens kecik, imejpun menyenget ke center, kan.!

cantik jugak eh gambar nih.!

smbotak Says:
September 4, 2012 at 3:28 PM

Nizam : macam tu kena pakai skrin 42" la.

TP : aku pun tak faham macamana boleh tubik. niat asal nak snap gambar bulan penuh.

LS : hohohoo...

LW : i'm just a damn lucky bastard! takde rupa bulan pun.

sepa : maunya tak kecik, kamera henpon je.

SaddLone Says:
September 6, 2012 at 12:10 AM

ohsem ko botak..haha

smbotak Says:
September 6, 2012 at 12:17 AM

SaddLone : please tell me the thing that i don't know, hahahaaa...!