Tom Tom Bak

| Monday, August 13, 2012 | |
Rancangan kanak-kanak yang bernama Tom Tom Bak ini aku anggap antara rancangan yang paling tak sesuai untuk menjadi tontonan rutin oleh anak-anak. Melainkan ibu-bapa semua memang berhajat dan bercita-cita menjadikan anak-anak mereka seorang manusia yang cintakan budaya hedonisme melampau atau lebih mudah disebut sebagai `boneka pentas'. Tak puas hati dengan pendapat aku? Aku tiada peduli. Ini cuma pendapat peribadi. Sekian...

7 comments:

Lady Windsor Says:
August 13, 2012 at 5:10 AM

1st!
Aku suka tengok budak kecil yang nama danial tu je..

Rai Says:
August 13, 2012 at 9:55 AM

aku tak tengok..rumah takde astro!

sekian..

Nizam.Ariff Says:
August 13, 2012 at 10:24 AM

tombakkan saja penerbit tu...

smbotak Says:
August 13, 2012 at 1:38 PM

LW : aku pulak paling tak suka tengok sorang mamat dancer yang gedik macam mak nyah tu.

Rai : mujur...

Nizam : mak ai, sadis...

sepa Says:
August 13, 2012 at 3:20 PM

pernah tengok sekali dua. dulu. lama dulu.
tak suka tengok aznil dok buli bebudak dan ketawakan kelemahan mereka...

aku dah lama boikot criter tuh...!!!

Lady Windsor Says:
August 13, 2012 at 10:50 PM

Mamat tu memang gedik over tapi aku tetap suka tengok gelagat danial tu...

smbotak Says:
August 14, 2012 at 8:27 AM

sepa : aku pun dah lama. kalau tersilap tekan remote, sepat2 tukar balik ch202.

LW : budak kecik gedik, nampak comel. budak besar buat2 gedik, macam nak tumbuk pun ada.