Perempuan Botak

| Wednesday, August 22, 2012 | |
Hek eleh, berlagak gila perempuan tu. Duduk pun tegak je, takut nak bersandar kat kerusi ke apa. Mentang-mentang la kusyen lama. Warna pun dah pudar.

Oh, yeke...

Yela bai. Masuk rumah gua terus tengok keliling. Muka pun lain macam je keras. Macam masuk rumah kongsi. Makanan langsung tak sentuh. Buat penat je bini gua hidang. Gua tau la rumah gua ni buruk. Tak padan dengan gaya dia yang pakai baju mahal tu.

Yang mana? Gua tengok semua pakai mahal.

Tu la, yang hairless duduk kiri sekali tu.

Hairless? ........ Free hair la bongok!!!

6 comments:

Nizam.Ariff Says:
August 22, 2012 at 10:25 PM

kah kah kah....

sepa Says:
August 22, 2012 at 10:47 PM

hahaha...

.

ko agak2 la nak tegur dia bang.! :D

Lady Windsor Says:
August 23, 2012 at 12:22 AM

Confuse kan..hairless atau free hair ..haha.

smbotak Says:
August 23, 2012 at 10:38 AM

Nizam : macam lahanut.

sepa : hahahaa, pantang betul kalau ada orang caru aku ajak mengumpat ni.

LW : hairless itu aku...

ralphrazaq Says:
August 27, 2012 at 11:10 AM

sm - laki pun suka mengumpat kan? hahaha

smbotak Says:
August 28, 2012 at 12:03 PM

ralph : asalkan ada mulut, semua orang ada potensi jadi pengumpat. hahaa!