Ngeteh Di Putrajaya

| Friday, August 24, 2012 | |
Sepanjang pagi di Putrajaya.
Aliran trafik pada waktu puncak tidak menunjukkan keadaan yang sepatutnya.
Mungkin masih ramai penjawat awam yang masih beraya walau pun puasa belum tentu cukup sebulan (bagi lelaki).
Sesuatu yang sangat membosankan.
Situasi yang hampir sama seperti di sekitar Petaling Jaya petang sebelumnya.
Bosan...
Pergi mengail pun elok jugak ni!
Tiga buah meja dibentang di atas siarkaki, antara dua bangunan di Presint 9.
Terbaik dowh roti telur mamak ni!

6 comments:

Lady Windsor Says:
August 24, 2012 at 11:00 AM

perghhh! mantaplah roti telur dengan teh tarik pepagi, agen penternak kolesterol tu.

Nizam.Ariff Says:
August 24, 2012 at 9:32 PM

banyak2 telur melayu, mamak gak yang terbaik?

(bukan racism)

sepa Says:
August 24, 2012 at 10:31 PM

itu talam skolah asrama eh.

:)

Lady Windsor Says:
August 24, 2012 at 11:20 PM

Sepa,
Ya betul talam sekolah asrama...geng asrama aku dulu kalau menu hampehh talam tu kami terbalikkan dengan food sekali...kasi ajar sama makcik kantin!

Telor Power Says:
August 25, 2012 at 10:27 PM

roti telur satu......!

dah lama tak pekena ni. sepanjang bulan pose langsung tak kena lagi roti

smbotak Says:
August 28, 2012 at 12:03 PM

LW : kadar metabolisme aku tinggi. sebab tu kena ambik banyak kolesterol.

Nizam : sebab tahan lama. dah terdedah kat luar macam ni pun masih suam lagi. hahahaa!

sepa : ini talam satu muka.

LW : sekolah aku dulu makan pakai tray plastik. kalau retak, meleleh kuah atas meja.

TP : pagi syawal bersama roti telur.