Lekeh

| Saturday, August 18, 2012 | |
Setakat mempersendakan hukum Tuhan, tutup aurat main-main dan macam-macam lagi la... Dah jadi perkara biasa sekarang ni. Apa pun, brader baju merah ni patut belajar bertenang. Takkan ustaz ni nak sentuh isu politik kat masjid sikit pun dah sakit bontot... Hahahaaa!!! Sekian...

-sumber: majalah Gen-Q, isu 12.
-best jugak baca majalah ni, awek-awek dalam ni bikin sejuk mata memandang.

3 comments:

LelakiSemalam Says:
August 18, 2012 at 4:50 PM

hari ini semua dah macam rojak mamak...:)

smbotak Says:
August 19, 2012 at 8:54 PM

LS : ini rojak yang tak boleh makan. pahit!

sepa Says:
August 21, 2012 at 9:09 PM

brader berbajumerah dah rupa Rupert. :D