Kena Rogol

| Tuesday, August 28, 2012 | |
Nak berhimpun sambil janji nak membersihkan? Nak sambut ramai-ramai kat dalam stadium sambil nyanyi lagu janji palsu? Lepas tu awal pagi baru nak bersurai. Tak payah la. Nanti karang ada je anak dara orang yang kena rogol sama ada secara paksa atau rela. Duduk rumah makan kerepek pisang lagi selamat dunia akhirat. Sekian, salam kemerdekaan untuk semua.

5 comments:

Nizam.Ariff Says:
August 28, 2012 at 12:30 PM

aku sokong...!

LelakiSemalam Says:
August 28, 2012 at 4:33 PM

hehe...

sepa Says:
August 28, 2012 at 7:51 PM

sebuah pandangan jauh.! :)

salam merdeka jugak bang.


.

bukankosong Says:
August 29, 2012 at 9:29 AM

ni bersih no.2 plak ye

smbotak Says:
August 29, 2012 at 1:37 PM

Nizam : undi adalah rahsia.

LS : hohohoo...

sepa : salam untuk merdeka, kita je tak berapa nak salam.

bk : aku ada misi nak bersihkan laman rumah minggu ni.