Iftar?

| Friday, August 10, 2012 | |
...oh, baru gua tau benda ni sama je maksudnya dengan berbuka puasa. Punya la jahil gua ni. Tu la, lain kali bersosial la sikit. Hahahahaa...!

9 comments:

sepa Says:
August 10, 2012 at 10:35 PM

hehehe... wa pun baru tau. :D

Anonymous Says:
August 10, 2012 at 11:24 PM

Aku tahu sejak tahun lepas tapi macam x pasti...tahun ni baru yakin nak guna perkataan ni...hehe


LWindsor

SM Says:
August 11, 2012 at 7:01 AM

aku perasan sejak tahun lepas lagi dah ada. tapi tahun ni penggunaan perkataan ni makin meluas. ada sesiapa tau asal-usul dan sejarah perkataan ni?

Nizam.Ariff Says:
August 11, 2012 at 8:00 PM

bahasa melayu tak cukup kut...

iftar tu bahasa arab ke?

Qamaruls Says:
August 12, 2012 at 8:42 AM

haha lebih islamic sikit

reen afny Says:
August 12, 2012 at 11:32 PM

dalam bahasa arab kan... aku pun baru tahu. haha

SM Says:
August 13, 2012 at 12:22 AM

Nizam : haah, baru aku tau asalnya bahasa arab.

Qamaruls : koya la, hahahaa!

reen : aku pung...

dwaty Says:
August 13, 2012 at 7:59 AM

sama lah... hehehe

smbotak Says:
August 13, 2012 at 1:40 PM

dwaty : teringin jugak nak try guna.