Comel dan Bangang

| Sunday, July 08, 2012 | |
Macam ni la lebih kurang stiker yang tertampal kat belakang sebuah Myvi hitam petang hari tu.


Dik oi, setakat comel je tak guna kalau bawak kereta terlalu bangang sampai ke tahap menyusahkan orang lain. Apa kata kau pergi ambik lesen lagi tujuh kali daripada berani buat loan kereta. Sebelum tu jangan lupa rehister masuk kelas pra-sekolah dan mintak cikgu tu ajar apa beza antara kanan dengan kiri. Ada faham?!


Sekian nasihat tak ikhlas untuk para pemandu bebal tak kira lelaki atau perempuan.

5 comments:

Lady Windsor Says:
July 8, 2012 at 9:49 AM

Comel, bangang, bahalol, bigau, puaka! Ok tak perkataan tambahan aku tu utk ayat penegasan bagi memperjelaskan lagi tahap hangen ko pada pemandu tu? Aku rasa cikgu Fatimah mesti setuju 200% dengan aku...

SM Says:
July 8, 2012 at 10:54 AM

bigau? kalau bingai aku tau, perkataan baru tu.

Lady Windsor Says:
July 8, 2012 at 12:02 PM

Bigau tu perkataan org Melaka

SM Says:
July 8, 2012 at 12:08 PM

oh, bos kecik aku orang melaka. agak2 kalau aku cakap "oi bigau, dah siap!" dia tumbuk aku tak? hahaha!

Lady Windsor Says:
July 8, 2012 at 9:25 PM

mesti dia fcuk ko lagi..hhahaha