Genap Setahun

| Saturday, June 30, 2012 | |
Hari ini 30 Jun 2012 genap setahun aku menjadi hamba kepada blog ciptaan aku sendiri setelah sebelumnya aku hanya syok sendiri dengan blog peribadi, dan kemudiannya mulai bosan. Rasa macam dah bertahun-tahun pulak aku kat sini. Ada yang suka aku (suka kutuk), ada yang menyampah gila babi, ada jugak yang tak peduli apa yang aku bisingkan memandangkan aku pun dua kali lima jugak. Jadi, sempena menyambut ulang tahun yang pertama ini, aku ingin menghadiahkan sesuatu kepada diri sendiri iaitu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...esok pagi lepas subuh dan masih berkain pelikat, aku nak pekena roti banjir sorang-sorang.

6 comments:

Nizam.Ariff Says:
July 2, 2012 at 9:35 AM

perghhhh..!

pekena roti banjir sambil mengintai matahari meninggi dari balik pelepah kelapa dara...

Ujie Says:
July 3, 2012 at 4:08 PM

ehee..lebih kurang je bday blog kita lah. saya 27 jun aritu cukup setahun gak.

roti banjir? mcm tak tau je.

SM Says:
July 3, 2012 at 4:22 PM

Nizam : rasa macam orang-orang lama yang duduk kampung tu. atau mungkin kita sudah semakin menghampiri zon kehidupan seperti mereka?

Ujia : Kebetulan kot, tapi kau lebih hebat lagi.

Lady Windsor Says:
July 3, 2012 at 8:12 PM

da setahuh eh blog ko? kalo baby dah boleh merangkak kan..

Telor Power Says:
July 4, 2012 at 1:28 AM

kopi jgn lupa pesan sama

SM Says:
July 4, 2012 at 12:21 PM

LW : ada yang dah pandai berjalan.

TP : kopi o kaw punya! baru ada feel orang tua...