Fuckless Friday Of The Fucked Rider

| Friday, June 08, 2012 | |
Sesungguhnya, KEBANYAKAN pemandu wanita di Lembah Klang ni mampu menjadi pembunuh senyap kepada KESELURUHAN penunggang motosikal kerana cara pemanduan mereka yang merbahaya. Memandu langsung tak guna SENSE! Berlagak dan pentingkan diri sendiri. Kalau KEBANYAKAN pemandu lelaki itu memandu dengan cara yang kurang ajar hingga membahayakan nyawa SENDIRI dan ORANG LAIN, tapi KEBANYAKAN pemandu wanita yang aku maksudkan ini memandu secara tak sopan dan membahayakan nyawa ORANG LAIN sahaja.


Ini pemerhatian intensif aku sepanjang dua minggu ni. Dan kutukan penuh kecelakaan ini aku tujukan kepada pemandu keparat Perodua Viva putih nombor pendaftaran AGC6373, iaitu seorang wanita pertengahan umur dan berkacamata. Cukai jalan yang dia bayar itu telah menafikan hak pengguna jalan raya lain terutamanya penunggang motosikal untuk sampai ke rumah dalam keadaan bernyawa. Kalian nak marah aku dan katakan aku ni seksis? Boleh pergi mati berkali-kali. Korang tak ada `di dalam kasut' aku dan tak akan faham. Kerana kalian selesa mendengar Hot.fm di tengahari buta sambil dada dihembus udara nyaman dari corong aircond di dashboard.


Babi betul. Perempuan pukimak Viva putih ni kalau dah pegang stereng terus jadi SUNDAL! Fucking road bastard!!!


Sekian entri amarah.

10 comments:

Rai Says:
June 8, 2012 at 5:57 PM

walau pun aku pompuan tapi aku setuju..aritu lagi sempoi..aku tengok dua betina..eh pompuan bergaduh sampai salah sorang pompuan tu bukak tingkap maki dan tepuk kenderaan satu lagi..

tak padan dengan bertudung..memalukan je..baik aku yang takde lesen ni..memandu dengan penuh berhemah..err..hehe..

SM Says:
June 8, 2012 at 10:43 PM

Rai : maaf jika entri mendatangkan kemarahan pada mana-mana pihak. amarah tidak ditujukan kepada semua pemandu wanita secara umum, hanya kepada pemandu (termasuk lelaki) yang gagal menunjukkan sikap terpuji. memang patut dikeji.

Lady Windsor Says:
June 9, 2012 at 1:36 AM

Mai aku tambah, berlambak pemandu wanita ala sundal bolong macam tu...Dia ingat dia sorang je bayar cukai jalan dan pakai keta besar, kalau bangsa yang makan cik bab..tu lagi le berlagak nak mampos kalau bawak keta besar..aku pernah la beb hangen dengan pompuan gila bawak kancil je...aku nyaris nak naik jari tengah tapi tak jadi sebab aku rasa aku lebih mulia dari pompuan tu yg sgt sundal memandu keta ketika itu...

SM Says:
June 9, 2012 at 9:23 AM

LW : maaf juga jika entri ni membangkitkan kembali kemarahan. this is not about gender, but what happened to me during last two weeks.

Lady Windsor Says:
June 9, 2012 at 11:22 AM

i know..no worries..she deserved to be fucked off because of her bad attitude while on the road!

SM Says:
June 10, 2012 at 12:16 AM

sabar, tapi aku masih tak puas hati dengan pemandu viva putih AGC6373 tu. kimak betul la!

Telor Power Says:
June 10, 2012 at 5:17 PM

ramai....malah dalam senyap ia menjadi road bully pada penunggang motosikal.

4 kali aku kena dalam sejarah hidup aku, mereka senonong selamat, aku pula kena hati2 elak dari kecelakaan

reen afny Says:
June 10, 2012 at 9:51 PM

huishh yeke. kau nak kena langgar ke?? siot jek minah tu....

SM Says:
June 11, 2012 at 10:40 AM

TP : bila pegang stereng, lelaki perempuan sama je perangai.

ra : hati tengah panah, kalau ungkit lagi, mau aku maki lagi sekali.

Telor Power Says:
June 11, 2012 at 8:39 PM

perangai tu mmg ada sama, tapi biasanya jika aku terkena aku akan buat begini jika

kalau pemandu lelaki biasanya aku akan tunjuk jari telunjuk tengah dan beri satu pandangan paisey....

kalau golongan perempuan biasanya aku hanya mampu mengucap kemudian selang beberapa saat baru aku sumpah padanya beserta carutan.