Bebal

| Saturday, June 09, 2012 | |
"Tak sejuk ke biar macam tu je.."


Kadang-kala, kita akan sampai pada satu tahap di mana kita akan terasa malas nak menjawab pertanyaan yang memang pasti kita tahu jawapan sebenarnya. Sehinggakan barah malas itu akan memutuskan saraf yang mengoperasikan mekanisme pergerakan mulut, lantas digantikan dengan gerakan beberapa milimeter di kening.


...dengan harapan reaksi wajah itu dapat ditafsirkan menjadi puluhan patah perkataan oleh orang di sekeliling.


Apakah kita akan menganggap diri sendiri itu bodoh kerana menjawab satu soalan bangang? Mungkin ya, mungkin tidak. Cuma, tak perlu bertindak macam orang bebal semata-mata mahu menjaga hati.


Sekian...

6 comments:

Lady Windsor Says:
June 9, 2012 at 1:31 AM

Kalau aku..aku bantai direct je...jaga hari tarak...tapi kalau perlu cakap, walaupun berbau jaga hati, aku cakap je lah...kadang kadang perlu juga berbasa basi, aku rasa kalu ko, takan cakap pada Adele dia gemok kan kalau kau berpeluang jumpa dia bila dia turun KL...sebab ko minat dia kan...

Haha pening tak baca ayat aku?

SM Says:
June 9, 2012 at 9:20 AM

pening dik non!

Lady Windsor Says:
June 9, 2012 at 11:18 AM

bhahahaha..aku pun fenin dik non akan apa yang aku nak kata pagi dinihari tewww!

SM Says:
June 10, 2012 at 12:15 AM

kak non ni memang bikin pening sendiri.

Telor Power Says:
June 10, 2012 at 5:13 PM

sampaikan masej org sekeliling dgn raut wajah. Hebak mu nie

reen afny Says:
June 10, 2012 at 9:16 PM

hahaha tahu takpe. buat tak tahu jek.... tak payah jawab