Shit Happened in Manukan Island

| Monday, May 28, 2012 | |
Gila babi cantik air kat sini. Jernih dah macam air dalam akuarium yang baru ditukar sampaikan boleh tahu spesis ikan apa yang berenang kat bawah kalau kita tak gagal paper marine biology dulu. Sejuk mata memandang walau pun tidak kelihatan aksi topless oleh pelancong luar. Tengok gambar kat bawah yang diambil dengan kamera murahan, tapi tetap menghasilkan imej yang cantik jugak setaraf dengan budak-budak sekolah yang baru pandai main DSLR sekarang.
Tapi masalahnya, motherfucker mana pulak yang buat celaka kat atas muka bumi ni?
Sekian entri amarah pada perosak alam.

5 comments:

Pok Amai-Amai Says:
May 28, 2012 at 1:04 PM

Mmg celaka org yg takde sivik tu. Sakit lak ati...

Aku Says:
May 28, 2012 at 9:25 PM

plastik tisu?

depa lap apa tuh..?

Telor Power Says:
May 29, 2012 at 12:18 AM

patut la tepuk dahi bahahaha...

owh ini mmg tahu pergi tempat nak yg sempoi,cantik,release stress. tapi suka buat kotor. mmg perosak betul la

SM Says:
May 29, 2012 at 7:11 AM

MF : sakit hati, sakit mata. bangang!

Aku : plastik kampit beras. diorang nak buat tukun ke apa?

TP : hahaa!!! maunya tak tepuk dahi, gua balik sini je terus nampak lu punya tajuk entri.

Telor Power Says:
May 29, 2012 at 11:40 AM

SM : kahkahkah....