RUGUTAN!

| Thursday, May 31, 2012 | |
Berita Hairan, Isnin, 7 Rejab 1433 H, 28 Mei 2012


Hahahaaaa..!!! Tu la, korang ni banyak sangat fikir. Kan dah terlepas pandang. Muka depan pulak tu. Tersengih aku pagi-pagi buta ni. Nak cari Kamus Dewan pun tak sempat.


Sekian entri pagi Khamis.


-makin ramai orang bodoh dalam dunia ni yang buat-buat pandai, termasuk aku...

7 comments:

Lady Windsor Says:
May 31, 2012 at 8:23 AM

1st!
Noted...rugutan eh?? Adehhh...

Aku Says:
May 31, 2012 at 9:54 AM

Bro, itu memang disengajakan.

Itu istilah baru...


Rugutan = rungutan yang berbau UGUTAN...

Pok Amai-Amai Says:
May 31, 2012 at 9:57 AM

Tak apa. Manusia tu kan tak sempurna.

SM Says:
May 31, 2012 at 10:42 AM

LW : ...you always be!

AKU : alamak, aku ketinggalan. ada perkataan baru la. adui, rupanya...

MF : sama la kita.

Lady Windsor Says:
May 31, 2012 at 11:04 AM

ello ada ke perkataan baru rugutan? naper aku tatau eh?

Aku Says:
May 31, 2012 at 2:40 PM

keh keh keh...

istilah baru tu hanya wujud dalam kamus sinis jer...

reen afny Says:
June 7, 2012 at 11:09 PM

harga : RM 1.50. hahaha