Paradox

| Friday, May 04, 2012 | |
Sama sedap, sama lazat... Namun dengan harga yang jauh lebih murah serta rekaan pek yang menarik. Dan apa yang penting, tiada imej kaki berkulat atau rebakan kanser pada tekak atau paru-paru...


Sekian.

8 comments:

Telor Power Says:
May 4, 2012 at 8:34 PM

sedap???

aku belum perah mencubanya. kalau sedap dan harga lebih murah apa salah aku mencubanya

Lady Windsor Says:
May 4, 2012 at 10:29 PM

aku mati2 ingatkan novel baru ke hapa...ghope2nya rokok...ceittt! bakar duit le tu!

Ujie Says:
May 4, 2012 at 10:39 PM

mula2 tengok mcm buku..

'20 filter cigarettes'..ohh!

*takmo try rokok elektronik? ada sorang blogger tu skrg dah tukar kpd benda tu lah.

SM Says:
May 6, 2012 at 11:43 AM

TP : macam winston campur dunhill. kat ipoh je boleh jumpa. tempat lain tak tau lagi.

LW : bakar hati yang kecewa... cewahh

Ujie : akan try bila penjualan dah meluas.

Lady Windsor Says:
May 6, 2012 at 3:19 PM

ahh banyak lah bakar hati...baik ko bagi duit tu pada aku...boleh le aku beli pokok bunga...

SM Says:
May 6, 2012 at 5:59 PM

LW : sudah la rokiah, jangan kao coba memujuk hatiku ini!

Lady Windsor Says:
May 6, 2012 at 8:20 PM

Mwahahaha rokiah mana bhai! Adehh...sadis!

SM Says:
May 7, 2012 at 10:57 AM

LW : rokiah dari kampung pinang sebatang.