Barang Terpakai

| Monday, May 07, 2012 | |

Di atas adalah gambaran idea secara kasar bagaimana (sebahagian) susunanatur bilik yang menjadi sudut aku melepaskan emosi amarah, kekecewaan, kegembiraan, kedukaan dan juga sebagai tempat aku menerima ilham dari langit. Semuanya telah aku siapkan beberapa tahun dahulu termasuk ruang tamu, bilik tidur, dining, dapur dan juga tandas. Tapi, itu semua cuma rekaan di atas skrin monitor dengan menggunakan perisian asas sahaja, kerana hasilnya langsung tak seberapa...


Inilah dia hasilnya sekarang.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Hampir 90% objek yang ada dalam gambar ini adalah daripada barang terpakai. Ceh, patut la tak seindah mimpi!!!


Sekian entri petang Isnin yang dingin...

8 comments:

Lady Windsor Says:
May 7, 2012 at 2:51 PM

Ok apa, realitinya lebih bagus dari imaginasi...aku punya 'office' pun guna kerusi kayu keras jer..

SM Says:
May 7, 2012 at 2:55 PM

tapi dari sudut material, ini jauh menyimpang. hahaa!

yang baru cuma meja kayu, deck phone, keyboard, rc heli dan printer. lain-lain semua terpakai. kerusi dan meja putih aku kidnap dari ofis. cpu (dalam dah upgrade) ada orang bagi. monitor beli dari mudah.my.

ceh! patut la ilham susah nak mari!

Ujie Says:
May 7, 2012 at 3:47 PM

ada gak opis...
saya ni opis merata-rata..kat meja makan, kat ruang tamu..atas katil.

SM Says:
May 7, 2012 at 3:57 PM

Ujie : alhamdulillah, kadang2 jadi tempat melepas...

NenetPenne (NP) Says:
May 7, 2012 at 4:46 PM

aku tak ada specif tempat as office.. selalunya dalam bilik tidor lappy beralaskan tray makanan comel warna pink dari ikea..

SM Says:
May 7, 2012 at 4:48 PM

NP : lain kali kalau aku pergi ikea, mesti ingat kat kau. tray makan warna pink? (comel)

Telor Power Says:
May 7, 2012 at 7:26 PM

hampir sama....

SM Says:
May 8, 2012 at 7:45 AM

TP : pakai recycle sudah...