Siput Sabotaj

| Monday, April 02, 2012 | |
Walau pun jawatan aku ni tersangat kecil dan menduduki tempat kedua dari bawah dalam carta organisasi yang bapak panjang berjela, tapi aku juga mempunyai kuasa. Iaitu kuasa untuk mensabotaj bos aku. Aku dah standby, kalau dia cari pasal dengan aku atau tak reti hormat kat aku, maka inilah padahnya.


Perasan apa yang tak kena dengan gambar kat atas? Kalau tak perasan, kalian memang layak sangat jadi bos kuku besi yang tak tau menghormati dan menjaga perasaan orang bawahan. Dan ingatlah, kedudukan kalian itu hanyalah susunan hierarki di dunia semata-mata. Tak bawak masuk ke lubang kubur pun. Jadi, beringatlah!


Sekian entri amaran kepada para bos semua...

16 comments:

Telor Power Says:
April 2, 2012 at 1:40 PM

bagi gua masa tuk kaji gambar tanah2 lot tu dulu...
atau lu pengaruh bunohan bro...


*tanah lot ker? mcm taman pun ada

SM Says:
April 2, 2012 at 1:44 PM

haha, lu kena cari apa yang tak kena...

NenetPenne (NP) Says:
April 2, 2012 at 3:19 PM

jalan siput babi?
jalan siput sedut?

cadangan:

jalan siput sedut masak lemak 1
jalan siput sedut masak lemak 2

ok tak?

*lariikkkkk*

NenetPenne (NP) Says:
April 2, 2012 at 3:20 PM

jalan siput babi?
jalan siput sedut?

cadangan:

jalan siput sedut masak lemak 1
jalan siput sedut masak lemak 2

ok tak?

*lariikkkkk*

SM Says:
April 2, 2012 at 4:45 PM

cantik jugak nama tu, tapi panjang sangat. letak Jalan Sedut 1, Jalan Sedut 2 and so on...

Lady Windsor Says:
April 2, 2012 at 9:13 PM

aku tak tahu apa yg tak kena dgn lot lot ni tapi aku agak ko letak nama siput babi tu nama sabotaj kan..hahaha apa kata ko glamerkan kan lagi jadi jalan sifut vahvi atau jalan vahvi tunggal...

SM Says:
April 2, 2012 at 9:42 PM

banyak cara aku boleh sabotaj. Taman Kepala Abah Kau, Persiaran Kepala Hangguk, macam-macam lagi. bila dah terlepas baru dia sedar!

Lady Windsor Says:
April 2, 2012 at 11:05 PM

Apa kata ko letak nama taman yg x masuk akal seperti taman Pontianak mati kering, taman uncle drakula...hahaha gerenti bos ko pengsan terus...

SM Says:
April 2, 2012 at 11:07 PM

nak mampus? tak pasal-pasal karang dapat notis 24 minit!

NenetPenne (NP) Says:
April 2, 2012 at 11:53 PM

eh tadi kata berani..
sekrang takut pulak? eeeh silap...
skarang tak berani pulak???
baahhahaaaa

SM Says:
April 2, 2012 at 11:58 PM

berani-berani takut je. takut sebab belum dapat kerja lain...

Telor Power Says:
April 3, 2012 at 1:14 AM

berpinas aku peratikan, esok aku nak print kemudian kaji....hahaha mana tahu senang sikit nak trace dgn kaedah tu.


takpe aku cuba juga cari sampai dapat

Telor Power Says:
April 3, 2012 at 1:34 AM

1. adakah aturan susunan baris nombor
pada area antara jalan siput babi 3, jalan siput babi 2 dan jalan siput babi 1

2. atau aturan susunan baris nombor dijalan2 antara jlan siput babi 3,4 dan 5 serta jalan siput sedut tu yg salah

3. adakah ianya sedut babi


@gua pun biol dah

SM Says:
April 3, 2012 at 7:19 AM

hahahaaa, rilek bai. takde apa-apa yang kritikal pun. cuma lu pernah ke nampak nama jalan guna `siput babi'? kalau babi sedut tu bersepah la kat hutan dengan bandar, tapi nama jalan belum lagi.

NenetPenne (NP) Says:
April 3, 2012 at 3:28 PM

alah TP ni susah2 je fikir walhal nama jalan jer... kompleks sangat pemikiran kamu nih... :P


orang jantan memang mcm tu, tak ada pengganti, takut2 nak tinggalkan awek..bila dah ada pengganti, senang2 hati je tinggalkan awek.. huh...

SM Says:
April 3, 2012 at 3:42 PM

NP : tu yang aku heran dengan TP ni, jauh betul dia cari jalan penyelesaian. weh, belum-belum dah keluar baris...