Bersih 4.1

| Sunday, April 29, 2012 | |
(gambar curi dari Google)


Rasanya jiwa aku dah bersih sekarang sejak aku rendamkan kaki dalam air sungai separa sejuk separas lutut, sambil mencari-cari anak tengas buat diisi ke dalam akuarium sebelah tv.


Untuk terus memastikan diri aku bersih luar dan dalam, aku sedang berusaha mengelakkan diri daripada menonton tv buat seberapa lama yang boleh terutamanya Buletin Utama tv3, walau pun hanya sekali lalu.


Najis tu... Tak pasal-pasal aku kena samak kat mata karang!


Sekian entri penuh kebersihan.


-nota kaki bercagu : jangan tanya aku apa-apa yang berkaitan dengan perkataan POLIS, DEMONSTRAN dan KEGANASAN.

6 comments:

Pok Amai-Amai Says:
April 30, 2012 at 8:28 AM

Aku suke komen ko psl pasar malam aku tu. Sbnrnye entri tu entri sinis. Tapi aku lupe nak label. Huahuahuahuahua...

SM Says:
April 30, 2012 at 10:31 AM

MF : label tak berapa penting. tapi yang penting, dari sudut macamana cara kita membaca suatu tulisan tu. tapi sekarang marah aku dah surut sikit.

Telor Power Says:
May 1, 2012 at 1:08 AM

bersih 4.1 dah keluar

reen afny Says:
May 2, 2012 at 12:39 AM

haha advanced kau nyah....

rakyat malaysia kan suka jadi cleaner. durhhh

SM Says:
May 2, 2012 at 10:18 PM

TP : kali ni tak payah duduk, kita baring pulak...

ra : ...and also the fucking politicians.

reen afny Says:
May 3, 2012 at 2:14 PM

tahu takpe. sudah tahu harap tanya... hahaha merepek sudaah, hehe