Malay Slut

| Thursday, March 08, 2012 | |
Petang tadi, Universiti Malaya. Lebih kurang jam 4:30 petang. Jalan naik bukit menuju ke Fakulti Perubatan dari depoh bas, aku memandu dengan kelajuan sederhana. Sebab kat sini ada ramai student otak cetek yang akan melintas jalan macam ayam atau menyusuri jalan tanpa menggunakan walkway. Aku tak nak kereta buatan Malaysia aku termasuk dalam rekod pejabat keselamatan kerana merempuh student ni sampai mati.


Sedang elok mendaki bukit, tiba-tiba mata aku mengesan sesuatu yang agak janggal. Agak janggal didapati di dalam kawasan kampus, tetapi mudah dilihat di `lorong-lorong belakang'.


Dia berjalan menuruni bukit, bertentang dengan aku. Tangan kanan mengepit buku dan muka tunduk mengadap permukaan walkway yang dipijak. Seluar jeans warna biru terang dan sendat. T-shirt gelap berlengan kontot. Apa yang menjamu mata aku sebagai suatu yang dikatakan rezeki adalah, aku dapat melihat perutnya yang terdedah dek kerana t-shirt yang singkat...


Budak melayu... Hmm, fucking slut!!!

10 comments:

Lady Windsor Says:
March 8, 2012 at 12:26 AM

Itu adalah melayu celup...kalau pure melayu tak Akan begitu.

SM Says:
March 8, 2012 at 12:28 AM

meLAYU yang meLARAT susilanya...

NenetPenne (NP) Says:
March 8, 2012 at 12:57 PM

tak aci, kau dapt tengok sorang2...
sharing is caring..lain kali snap gambar dan tepek kat sini....
ingat tau!

SM Says:
March 8, 2012 at 1:08 PM

NP : pergh, dah jadi paparazi pulak!

Telor Power Says:
March 8, 2012 at 11:16 PM

untung la.....bro dapat cuci mata kejap

SM Says:
March 9, 2012 at 7:31 AM

TP : less than two seconds...

Lady Windsor Says:
March 9, 2012 at 8:24 AM

pehhh siap catit masa tu...

SM Says:
March 9, 2012 at 9:13 AM

LW : tempoh kurang dua minit adalah rezeki. lebih dari tu adalah tempahan ke neraka.

NenetPenne (NP) Says:
March 9, 2012 at 11:51 AM

sib baik kau sedar diri SM

SM Says:
March 9, 2012 at 12:52 PM

NP : hahhahaaa!!! kepada `malay slut' tu, lain kali nak lalu kat situ lagi tunggu abang ye...