Tuah dan Licin

| Tuesday, March 27, 2012 | |


"Eh, dah makin licin!" dia membeliakkan mata ketika pertama kali melihat kepala aku. "Kalau macam ni, saya kena puji diri sendiri tiap suku minit la," tambahnya lagi.


"Kenapa, sebab tuah awak semakin berlipat kali ganda dapat memiliki lelaki botak ke?" soal aku.


"Tau pun..." jawabnya tersengih.


...sekian entri pendedahan identiti secara tersembunyi.

10 comments:

ralphrazaq Says:
March 27, 2012 at 8:44 AM

kepala kau ke ni?

SM Says:
March 27, 2012 at 9:50 AM

kepala hangguk aku...

Pok Amai-Amai Says:
March 27, 2012 at 10:41 AM

Ceh! Riak siot!

reen afny Says:
March 27, 2012 at 12:31 PM

yeke kalau botak cin ada tuah???

ralphrazaq Says:
March 27, 2012 at 12:39 PM

sm - salah...kepala otak kau

SM Says:
March 27, 2012 at 12:42 PM

MF : bukan riak, tapi nak menyatakan hakikat. hahaa!!!

ra : ala, lagi mau tanya. kau pun tau kan.

ralph : kepala hotak aku elok terlindung di dalam gegeluk tengkorak.hahaa!!!

Anonymous Says:
March 27, 2012 at 12:55 PM

tgk entri pic tingat kat seseorang...

:)

NenetPenne (NP) Says:
March 27, 2012 at 4:02 PM

i need a baldi right now... to tadah my puke...bhahahaa

Telor Power Says:
March 27, 2012 at 9:09 PM

hahaha ayat tak boleh blah.

reen afny Says:
March 29, 2012 at 4:32 PM

aku tak tahu la bro.. oohhhh