Bertuah

| Friday, March 23, 2012 | |

Dia : Ni ha, ada key chain. Menang cabutan bertuah pagi tadi.
Aku : Oh...
Dia : Tu je? Huh, tak ucap tahniah langsung pun!
Aku : Kena ucap ke?
Dia : Ye la.
Aku : Kalau macam tu, tiap setengah minit saya kena ucap tahniah kat awak.
Dia : Kenapa pulak?
Aku : Sebab awak terlalu bertuah dapat memiliki saya...
Dia : Huh...!


Sekian entri romantis geli-geli tengahari Jumaat.

12 comments:

ralphrazaq Says:
March 23, 2012 at 12:16 PM

ni lagi sorang...yekkk

Ujie Says:
March 23, 2012 at 1:51 PM

hahaa..tak larat!

Anonymous Says:
March 23, 2012 at 1:59 PM

waaa kemain ya entry geli-geli romantis di hari jemahat....


LW

NenetPenne (NP) Says:
March 23, 2012 at 2:54 PM

geli mata pulak bila membaca.... huh..

Pok Amai-Amai Says:
March 23, 2012 at 5:04 PM

Eiiii.....masuk bakul angkat sendiri....sebijik mcm hubby aku!

>=p

Mr.Clive Says:
March 24, 2012 at 3:50 AM

hahaha ni barulah EPIC COMEBACK!niceelaaa!

SM Says:
March 24, 2012 at 3:22 PM

ralph : aku bagitau yang betul ni...

Ujie : tak percaya sudah.

LW : macamana, geli tak? hahahaa!!!

NP : tu baru baca, belum dengar lagi.

MF : abis tu, nak harap kau puji? harapan la...

clive : i'm telling the truth, bro!

Telor Power Says:
March 25, 2012 at 4:13 AM

dasyat tu 1/2 minit sekali kena ucap.
(skill buli yg menarik ni)

SM Says:
March 25, 2012 at 7:10 AM

TP : kalau dah namanya pun bertuah.

reen afny Says:
March 26, 2012 at 12:12 AM

hahaha ralph jeles lew teww... haha lagi jiwang daripada aku. bwekkkkkkk

SM Says:
March 26, 2012 at 12:14 AM

ra : bukan jiwang, tapi romantis geli-geli la...

reen afny Says:
March 26, 2012 at 1:00 AM

okeh karatss... huhu