Takut Tanpa Sebab

| Thursday, February 09, 2012 | |
Kita (aku sebenarnya) seringkali takut akan perkara yang belum tentu lagi sahih kewujudannya. Entahkan iya, entahkan tidak. Entahkan langsung tidak memberikan kesan kalau wujud di depan mata sekalipun. Tapi sebenarnya rasa takut yang tak bersebab itulah yang telah mencederakan diri kita tanpa kita (dan aku jugak sebenarnya) sedari.


Sekian entri merepek seketika...

12 comments:

NenetPenne (NP) Says:
February 10, 2012 at 12:02 AM

aku tak nak cakap besar pasal kes ni....

Lady Windsor Says:
February 10, 2012 at 12:09 AM

2nd!

Lady Windsor Says:
February 10, 2012 at 12:11 AM

Err ko nak kata aku penakut le tu kan...ko tau tak aku rasa lain macam bila tengok bulan di langit. Malam ni bulan penuh, besar dan awesome ...

SM Says:
February 10, 2012 at 12:21 AM

ini bukan setakat takutkan hantu atau entiti ghaib yang lain. lebih besar daripada itu.

dulu masa baru dapat lesen, aku agak cuak memandu. hingga kadang2 rasa takut tu yang sedikit mengganggu aku.

anyone? ada cerita tak pasal takut yang mengganggu selain daripda pasal hantu?

ralphrazaq Says:
February 10, 2012 at 8:59 AM

sm - takut nak amek lesen memandu..sampai sekarang aku takde ape2 lesen haha

SM Says:
February 10, 2012 at 9:34 AM

ralph : amek? amek lesen ramai orang boleh, tapi bila dah atas jalan, ramai jugak yang ketar buku lali.

ralphrazaq Says:
February 10, 2012 at 10:09 AM

oh...lupa pula kena guna bahasa baku kalau nak komen kat blog kau

SM Says:
February 10, 2012 at 10:11 AM

ralph : guna je la bahasa apa pun janji aku faham. cuma dah lama siot aku tak guna `amek' tu. rasa agak weird.

Pok Amai-Amai Says:
February 10, 2012 at 2:33 PM

Imej antu ko tu comel gile.

reen afny Says:
February 10, 2012 at 5:56 PM

somel je hantu tu... hantu apa tu? hahaha relax ah, aku pun penakut jugak.

jom ramai2 nyanyi lagu yune - penakut! ok takde kaitan pun. kbai

SM Says:
February 12, 2012 at 11:44 PM

MF : aku nak kasi naik gambar hantu tak berani pulak, sebab aku bikin entri ni tengah malam.

ra : tu lagu hantu ke?

reen afny Says:
February 13, 2012 at 9:27 AM

kahkah tak lah... tapi sesuai dengan perasaan kau time ni, penakut!