Makyong, Wayang Kulit dan Penyu

| Monday, February 27, 2012 | |
Penghargaan dan seribu tahniah kepada seorang lelaki cina berkemeja putih jalur hitam halus lengan panjang ketika sesi debat antara Lim Guan Eng dengan Chua Soi Lek kerana berbahasa Melayu semasa mengajukan soalan berkaitan makyong, wayang kulit dan penyu. You are the winning folk! Terima kasih...

8 comments:

Anonymous Says:
February 27, 2012 at 8:09 PM

gua suka pasal fasih,itu saja....

lain2 bab politik gua makin serabut.



TP

SM Says:
February 28, 2012 at 7:19 AM

apek ni memang sempoi, siap kena sorak lagi...

Pok Amai-Amai Says:
February 28, 2012 at 12:50 PM

Ko rajin gak melayan debat2 politik nie. Aku mgkn bosan...

Tp hal cina ckp melayu, osem gak....

SM Says:
February 28, 2012 at 12:53 PM

MF : cerita-cerita politik ni boleh buat aku tersengih sebenarnya. lawak ada, macam bebal pun ada. apa pun, aku puji apek yang cakap melayu tu. steady je walau pun kena sorak...

NenetPenne (NP) Says:
February 28, 2012 at 2:34 PM

ok i missed the issue... haishhhhh

SM Says:
February 28, 2012 at 2:38 PM

NP : aku ada tengok video debat guan eng dan soi lek. sekali ada apek tu bagi soalan dalam bahasa melayu. aku rasa dia sangat comel walau pun masa tu dia kena sorak.

NenetPenne (NP) Says:
February 28, 2012 at 3:07 PM

wahhh kau pun dah pandai menggunakan perkataan comel ..

sungguh comel... hiksss

SM Says:
February 28, 2012 at 3:16 PM

betul wei, apek itu sangat comel berbahasa melayu sambil tersengih2.