`Like'

| Friday, February 17, 2012 | |


Gila! Dan bernanah hati aku bila ada orang `like' gambar ni dalam fuckbook. Oh ya, baru sekarang aku sedar yang kita sudah semakin ketandusan hiburan hinggakan bahan yang sebegini juga mampu menghiburkan jiwa kita. Kalian gembira melihat mayat anak kecil ni? Jika ya, jangan takut kerana kalian tidak bersendirian. Ada ramai lagi yang sukakan pemandangan yang sebegini rupa.


Atau pun butang `like' pada fuckbook ini mempunyai significant yang berbeza-berbeza tanpa dapat aku huraikan? Entah la. Aku sekarang sedang ternanti-nantikan apa lagi bahan yang mampu buat manusia terhibur.


Sekian entri membangkang untuk fuckbookers...

11 comments:

Lady Windsor Says:
February 17, 2012 at 8:14 AM

MasyaAllah kat mana tu? Ya Rabbi...

SM Says:
February 17, 2012 at 9:40 AM

entah. aku tak kisah la kat mana pun. tapi aku nak tau jugak, siapa lagi yang `like' gambar ni?

(jangan cakap aku pun sama je. bising-bising pasal orang punya `like' tapi aku sendiri pun upload jugak gambar ni. point aku kat sini adalah, ada orang yang anggap benda ni sebagai bahan hiburan!)

ralphrazaq Says:
February 17, 2012 at 9:58 AM

mungkin dia tak bermaksud nak like gambar..mungkin pada kata-kata di bawah gambar yang buatkan dorang like

SM Says:
February 17, 2012 at 11:04 AM

ralph : mungkin juga. tapi aku tak nampak sebarang kata-kata. cuma gambar. ok, aku cuba positif kat sini. `like' kat sini bukan bermaksud suka, tapi mungkin...

Mr.Clive Says:
February 17, 2012 at 11:48 AM

kekadang org klik like bukan secara literally dorang tengok tu sbb hiburan bro.

makna lain dier jugak adalah untuk berkongsi dan untuk direflect bersama-sama.

lainlah lepas dorang like,dorang tulis kat ruang komen sbg hiburan.

SM Says:
February 17, 2012 at 11:54 AM

clive : ok, aku dah dapat satu penjelasan di sini.

Telor Power Says:
February 17, 2012 at 12:41 PM

aku pernah tgk pic nie kat FB tu...rasa2 aku berlaku diarea sabah, kalau tak silap lah. dah lupa.

Pok Amai-Amai Says:
February 17, 2012 at 3:57 PM

Ya Allah Ya Tuhanku,

Berderau darah aku tgk gambar nie. Baya2 Aydin je nie. Hati mommy aku nie. Tibe2 jadi cair. Memang janji Allah pd budak tu - of cos syurga. Tak payah dia nak lalu semua jln2 penuh cabang bila dah dewasa t.

Bab org yg LIKE gamba tu. Aku mls nak komen. Msg2 pun da besar. Msg2 pun ade otak.

=(

reen afny Says:
February 17, 2012 at 5:53 PM

wutta.. ada jugak manusia like?? astaghfirullah-al-azim

SM Says:
February 18, 2012 at 7:32 AM

tp : entah, ada yang kata kat indonesia.

MF : ops, maaf kalau gambar ini mengguris. aku juga sangat sensitif tentang perkara yang melibatkan anak kecil. tapi tujuan aku cuma mahu mencari punca.

ra : `apa neraka'...

Telor Power Says:
February 18, 2012 at 1:59 PM

sm : mgkn juga. aku pun xpasti kat mana lokasi kejadian berlaku