Cintaku Di Hujung Jarinya

| Saturday, February 25, 2012 | |


Awek gua memang taiko sial! Sila klik `pause' pada minit ke 0:51. Gua harap satu hari nanti bila lu dah pencen menyanyi, lu boleh bertanding jadi calon pilihanraya. Tunjuk satu jari tengah kat kamera TV3!


Masa gua tengok video lu kat tiub awak yang baru berusia empat hari tu pun, lu dah dapat  1,703,354. Bayangkan kalau lu masuk bertanding... Gua sanggup korbankan darah buat upah hantu supaya diorang ikut beratur mengundi sekali!




Hail Adele...!!!


Sekian entri khas untuk awek gua yang berani!

11 comments:

Lady Windsor Says:
February 25, 2012 at 7:56 AM

1st!
Cisss, berani siot lu punya awek...siap tunjuk middle finger lagi pehhhh...

blu4sky Says:
February 25, 2012 at 8:37 AM

hahahhaha...

Telor Power Says:
February 25, 2012 at 2:03 PM

pergh....
dasyat adele ni. sebenarnya dia tersilap atau memang segaja buat begitu??? cuba lu tanya awek lu ni bro

Telor Power Says:
February 25, 2012 at 2:04 PM

tapi mmg stail la....

Mr.Clive Says:
February 25, 2012 at 2:54 PM

hoho setailo la awek lu ni bro!kah3

NenetPenne (NP) Says:
February 26, 2012 at 12:56 AM

u rock adele!!!!!!

and the brit award tu dah mintak maaf kat adele sebab potong speech dia tu....

SM Says:
February 26, 2012 at 12:57 AM

LW : kriteria utama jadi awek aku...

blu : don't play-play ha...

TP : baru terima sms daripada dia, tertulis itu adalah tindakan spontan. namun dia enggan mohon maaf kepada yang terlibat. ha, ni baru betul...

clive : sayangku padanya semakin `deep'... hahahaa!!!

Lady Windsor Says:
February 27, 2012 at 8:20 AM

Pehh deep la sangat..apa apa hal sila belanja aku dan NP spagetti dan milo gelas besar...

SM Says:
February 27, 2012 at 9:25 AM

NP : tak sia-sia aku tumpahkan sepenuh kasih sayang kat dia. hahahaa...!!!

LW : bapak segala milo pun boleh...

Pok Amai-Amai Says:
February 28, 2012 at 12:47 PM

Oh, okeh...

reen afny Says:
February 29, 2012 at 1:28 PM

hahaha otai2....