Aku Bukan Melayu

| Wednesday, February 29, 2012 | |
Kadang-kadang aku rasa lebih baik aku jadi cina. Cina muslim yang pastinya tak makan daging haram dan tak teguk air setan yang direjam. Sebab sejak seminggu ni aku rasa sangat-sangat malu dengan perlakuan sekumpulan samseng yang berkokok macam ayam jaguh tapi telurnya tiada. Mereka ni aku anggap sama macam golongan penggemar makan bangkai dan kaki sungkit bontot orang.


Kesimpulannya, meLAYU bangsat ni lebih baik tiap-tiap hari hadap daging babi sebagai menu hidangan makan malam mereka kalau mereka terus membuatkan aku malu mengaku sebagai meLAYU!


Sekian entri amarah bertempat...

36 comments:

ralphrazaq Says:
February 29, 2012 at 1:25 PM

entri marah bertempat siot haha

bact. Says:
February 29, 2012 at 1:30 PM

melayu suka mendayu dayu

SM Says:
February 29, 2012 at 1:34 PM

ralph : aku harap aku tak salah tempat la beb!

bact : ayuh! bangun semua bangsaku!!!! mari kita pergi lunch!!!

ralphrazaq Says:
February 29, 2012 at 1:37 PM

sm - aku nak sokong pun aku tak tau ape yang kau marahkan...hehehe

SM Says:
February 29, 2012 at 1:43 PM

ralph : lebih baik kau tak tau. jiwa kau akan lebih tenang menghadapi hidangan makanan tengahari.

ralphrazaq Says:
February 29, 2012 at 1:45 PM

sm - aku tak lunch pun

SM Says:
February 29, 2012 at 1:48 PM

takut gemuk la tu. bahaya, kekurangan gizi akan mengakibatkan amarah mudah terpancut keluar dari kepala. macam aku...

ralphrazaq Says:
February 29, 2012 at 1:50 PM

sm - aku takde mood nak makan..bukan takut gemuk la, aku lagi nak gemuk ada la...hahahahahaha ea? ha, pergi makan kenyang2..

SM Says:
February 29, 2012 at 1:53 PM

jangan biar mood jahat mengawal emosi. akibatnya, kau bakal buat posting menggunakan font tebal berwarna merah macam aku (jugak). hahaaaa.... nasib baik saiz normal. aku dah ingat nak pakai font besar je.

ralphrazaq Says:
February 29, 2012 at 1:55 PM

sm - hahahaha tak kot?? ni dah makan ke belom?

Mr.Clive Says:
February 29, 2012 at 1:58 PM

lek bro..bawak bersabar...

SM Says:
February 29, 2012 at 2:01 PM

ralph : ok la kalau macam tu. kalau tak, gerun aku baca entri kau. macam nak terlangkup gunung kinabalu. hahahaa!!

clive : tengok gua punya font standard pun dah tau gua dalam mood bertenang...

ralphrazaq Says:
February 29, 2012 at 2:19 PM

sm - hahaha masa tu memang aku tengah marah pun...la terlangkup je ke? ingat meletup macam gunung berapi krakatoa hahaha

SM Says:
February 29, 2012 at 2:21 PM

aku tengok tahap amarah kau belum sampai ke tahap `dewa kematian' lagi. kira ok la, sekarang dah cool down sikit.

ralphrazaq Says:
February 29, 2012 at 2:22 PM

sm - 2 sebab aku sound orang tu dengan cara paling berhemah masa tu..aku tak pasti dia sedar atau tak aku perli dia...kalau betul aku naik syeikh adab sopan santun semuanya terbang entah ke mana hahahaa!!

SM Says:
February 29, 2012 at 2:34 PM

kau memang garang bak harimau ekor digilis myvi. tapi garang kat dunia je la. hahahaa!!!

ralphrazaq Says:
February 29, 2012 at 2:40 PM

sm - itu sudah semestinya...depan DIA mau menggigil aku

SM Says:
February 29, 2012 at 2:41 PM

takpe, kat sini kita buat la garang puas-puas. kau nak mengaum pun aku takde hal punya.

ralphrazaq Says:
February 29, 2012 at 2:47 PM

sm - aauuummmmmm!!!

reen afny Says:
February 29, 2012 at 3:59 PM

dorang makan babeee???? biar benar.

SM Says:
February 29, 2012 at 5:17 PM

ralph : garang nampak!

ra : ya. (budak2 susah sikit nak faham kiasan. hahaha!)

Lady Windsor Says:
March 1, 2012 at 7:34 AM

ralph,
dasat gilos setetmen ko lagi nak gemuk..meh ambik daging aku meh, ko nak baper kilo?

SM,
Aku bukan Melayu tuleh, aku ada campur siam dan arab, so nak kata keturunan apa tu?

SM Says:
March 1, 2012 at 7:38 AM

kalau campur siam dan arab, sangat sesuai diajak makan tomyam bersama sirap!

Lady Windsor Says:
March 1, 2012 at 8:27 AM

SM
pehhh! pehh! ko memang nak kena paw ni..jangan lupa allocation untuk aku dan NP kurang2 RM100 aaa..kami memang kuat makan...lain le ko kurus cekeding

SM Says:
March 1, 2012 at 9:41 AM

takde hal punya, dengan kawan-kawan.

ralphrazaq Says:
March 1, 2012 at 11:08 AM

sm - arwah nenek belah bapak aku india..so aku ni keturunan mamak la ea?

NenetPenne (NP) Says:
March 1, 2012 at 1:32 PM

batuk2 nama i disebut2 disini...

SM Says:
March 1, 2012 at 1:53 PM

ralph : gitu la nampak gayanya. tapi peratusan tu kecil kot.

NP : ha, tu baru disebut. kalau diumpat mau tercekik. sebab tu kami sebut sikit-sikit je. sebut-sebut manja gitu...

Telor Power Says:
March 1, 2012 at 2:13 PM

gua paling menyampah gila dgn geng2 mcm nie..

bajet gagah dan berkuasa dan boleh buat undang2 sendiri. bila sorg2 jadi pemalu dan diam tanpa kata. hak tui...!!



reen : hahahaha cuba fokus balik.

SM Says:
March 1, 2012 at 2:41 PM

TP : lu tau macamana nak apply jadi menteri? hahaa!!!

NenetPenne (NP) Says:
March 1, 2012 at 2:42 PM

aku tersdak biskut laaa tadi...ha ha ha..

nak kumpat, kumpat depan2 yer....

SM Says:
March 1, 2012 at 2:44 PM

NP : mengumpat berdepan? perlukan keberanian tu...

Telor Power Says:
March 2, 2012 at 2:28 AM

SM : wa tak tahu bro...pasal wa tgk hidup sbgai seorang menteri masa tak byk, sibuk kesana kesini, live mcm org takde 1 kehidupan yg seronok dari mata wa. so wa abaikan jer....hahaha

lu tahu ke bro?

SM Says:
March 2, 2012 at 7:41 AM

TP : kalau tau pun aku tak syorkan kawan-kawan aku try.

reen afny Says:
March 3, 2012 at 12:24 AM

tak paham la bro SM ngan bro tp... huhuhuhhu sila terangkan dengan lebih lanjut. terima kasih. haha

SM Says:
March 3, 2012 at 9:06 AM

takpe, lambat laun kau akan faham jugak. dah daftar pemilih?