Kelibat Korupsi

| Wednesday, January 04, 2012 | |
Sempena suhu politik negara yang makin membahang sekarang ni.
Tapi sejak bila pulak brader-brader ni pandai berdikir barat?

Sekian entri pemalas rembat dari `tiub awak'...

22 comments:

Lady Windsor Says:
January 4, 2012 at 6:30 PM

1st!

SM Says:
January 5, 2012 at 1:32 AM

alamak, aku takde apa yang nak diberikan untuk pemenang. lagi pun, tempat pertama sampai terakhir cuma kau sorang je yang sudi isi. cewah...!

Lady Windsor Says:
January 5, 2012 at 3:00 AM

Aku pun bukan nak minta hadiah, sekadar nak ko tahu aku alert dengan setiap entry ko dan secara tak langsung juga ko akan tahu bahawa aku hampir setiap masa menghadap laptop.

SM Says:
January 5, 2012 at 7:28 AM

terima kasih, aku tau kau buddy nombor satu. hahahaaahahahaaa...! (ketawa bangga)

Lady Windsor Says:
January 5, 2012 at 8:19 AM

ingat, ada 999 tahun lagi..tq buddy

SM Says:
January 5, 2012 at 10:17 AM

(hidung kembang menutupi spek mata)

reen afny Says:
January 5, 2012 at 10:24 AM

suka lagu ni....

SM Says:
January 5, 2012 at 10:25 AM

ra : kalau brader-brader ni botak mesti kau lagi suka.

telor power Says:
January 5, 2012 at 10:30 AM

KC1 - aku suka, mirip seperti cinta pandang pertama

KC2 - hmmmm bapa dia pilih kasta ke?

KC3 - kasih bapa pada anak. apasal tak skype @ YM jer kat anak dia. kehkehkeh

KC4 - cinta monyet

KC5 - rasa mcm bangang plak, baru berapa saat je ilang.itupun terkedip mata je tu.

ceh cerita india rupanya

SM Says:
January 5, 2012 at 10:32 AM

tp : hahahaa...! lu silap klik komen kat entri lain la. semua KC di atas adalah kisah biasa tetapi di luar kebiasaan filem tamil. ceh jugak!

reen afny Says:
January 5, 2012 at 10:41 AM

hahahahahahhaha TAK FOKUS!!!!! hamek kauuuuuuuuu.....

reen afny Says:
January 5, 2012 at 10:41 AM

perli aku lagi... padam muka. hahaha suka gila bila ada geng tak fokus ni. haha

SM Says:
January 5, 2012 at 11:03 AM

suka betul ada geng tak fokus ni.

reen afny Says:
January 5, 2012 at 11:07 AM

haha sebap nanti bukan aku sorang je yang kena perli. muahahaha

SM Says:
January 5, 2012 at 11:08 AM

bukan perli la. gurau jahat.

reen afny Says:
January 5, 2012 at 11:37 AM

haha siottt....

telor power Says:
January 5, 2012 at 12:19 PM

reen : aku sajer jer buat2 tak FOKUS, nak tengok SM alert ker tak. (bley tak macam tu?)

SM Says:
January 5, 2012 at 2:22 PM

tp : fokus aku kadang-kadang jadi kabur memerhatikan gelagat masing-masing.

telor power Says:
January 5, 2012 at 2:56 PM

kehkehkeh.... no komem,

reen afny Says:
January 5, 2012 at 4:40 PM

dan2 la... haha cantek je cover eh korang

SM Says:
January 5, 2012 at 4:55 PM

lelaki memang pandai bab cover.

telor power Says:
January 5, 2012 at 5:00 PM

kehkehkeh.....