Antisosial

| Saturday, January 28, 2012 | |
"Sebab aku memang seorang individu yang mempunyai corak komunikasi sesama manusia yang tersangat mendatar dan dingin terutama sekali secara lisan. Atau lebih tepat lagi aku katakan, aku lebih suka menghampiri zon lingkungan antisosial..."


Ini adalah jawapan untuk soalan-soalan yang sering ditujukan kepada aku iaitu:

  • kenapa aku jarang berada di luar rumah terutama ketika cuti hujung minggu atau cuti umum.
  • kenapa aku terlupa bila kali terakhir aku membeli-belah dari luar tingkap kedai.
  • kenapa jumlah kenalan aku begitu terhad.
  • kenapa aku tidak suka berkenalan.
  • kenapa aku memilih untuk menjadi manusia pendiam ketika berada dalam kumpulan manusia yang bercakap.
  • kenapa aku sukar untuk berjanji temu dengan orang yang belum pernah aku jumpa/kenal.


Sekian entri pengakuan tak ikhlas.

8 comments:

Lady Windsor Says:
January 28, 2012 at 1:17 PM

1st!

Lady Windsor Says:
January 28, 2012 at 1:18 PM

2nd!

Lady Windsor Says:
January 28, 2012 at 1:19 PM

3rd!

Lady Windsor Says:
January 28, 2012 at 1:34 PM

Ok noted! Ko antisosial...so tak pe lah...mak faham dik non!

SM Says:
January 28, 2012 at 6:23 PM

`menghampiri' la... aik, aku dah jadi dik non pulak?

Lady Windsor Says:
January 28, 2012 at 7:06 PM

Ko memang dik non...haip!

reen afny Says:
January 28, 2012 at 10:40 PM

oohkayy baru nak ajak buat reunion.. tak jadi lah. haha

SM Says:
January 29, 2012 at 12:13 AM

NenetPenne (NP) noreply-comment@blogger.com
11:39 PM (34 minutes ago)

to me
NenetPenne (NP) has left a new comment on your post "Antisosial":

@lw
sonok jalan2 tadi LW? bestkan..so tak adalah sangat jadi kera sumbang...


@SM
suit urself lorrr...



Posted by NenetPenne (NP) to ...sambungan at January 28, 2012 11:39 PM