Ini Bukan K-Pop

| Wednesday, December 07, 2011 | |
Berumur 22 tahun, ditinggalkan di rumah anak yatim ketika berumur 3 tahun sebelum melarikan diri 2 tahun kemudiannya akibat tak tahan dipukul di sana. Bergelandangan sendirian, merempat tanpa tempat teduh yang sebenar selama 10 tahun.

Tu je aku boleh bagitau. Mana-mana Melayu yang malas nak cari mana aku dapat info ni, boleh klik sini.

Aku harap, budak-budak kita pun boleh juga tergila-gilakan mamat ni.

Sekian entri menyibuk tanpa bising-bising...

17 comments:

Lady Windsor Says:
December 7, 2011 at 6:43 PM

ni artis korea ke apa ni? sorry aku tak follow entertainment diaorang...entertainmnet malaysia pun aku follow kes2 tertentu je..

SM Says:
December 7, 2011 at 6:51 PM

dapat info dari kawan pasal satu reality tv show. sekadar berkongsi...

Lady Windsor Says:
December 7, 2011 at 7:45 PM

owh ok..aku dah setahun tidak bertegur sapa dengan sebuah kotak bernama televisyen...

SM Says:
December 7, 2011 at 7:56 PM

hahahaaa... ada banyak benda yang kita tak jangka ada dalam tu. dulu masa mula-mula kotak ni wujud, ada pendapat yang mengatakan ini cuma sebuah kotak kecil dengan imej bergerak yang tak memberi apa-apa kesan. tapi, kita tengok sekarang... it not just a tv then!

Lady Windsor Says:
December 7, 2011 at 9:44 PM

ya, aku bercadang menjadikan kotak ajaib itu adalah barang penting yang boleh menggantikan skrin berlayar lebar di dalam office serbaguna aku di rumah! Tapi tunggu, aku kena lancarkan perang badar dulu dgn TM Bangsat itu..sebelum berlanggan dgn Asstro..

SM Says:
December 7, 2011 at 10:00 PM

hahahaa! macam siut. kau nak berjihad menentang TM? eh, aku rasa TM tu pun perlu jugak la beb...

Lady Windsor Says:
December 7, 2011 at 11:26 PM

Habes tu, ko ingat aku cop duit? TM, dua unit maxis broadband, talian maxis dan 1 celcom....kecuali kalu ko tolong cari tokei kedai emas, boleh aku masukkan Asstro tanpa perlu menyahkan TM...hahahaha!

SM Says:
December 8, 2011 at 7:34 AM

tokey kedai emas yang baik hati susah cari, tapi ahlong yang suka menolong ramai...

Lady Windsor Says:
December 8, 2011 at 7:50 AM

ok, ahlong pun ahlong la...janji dia tak lempar cat merah kat windsor, janji dia tak letak bangkai ayam pencen depan istana V dan paling penting dia sayang aku...bhahaha..makanya aku akan segera memanggil cina pasang Asstro untuk aku menonton cerita Tamil...

telor power Says:
December 8, 2011 at 9:29 PM

apa yg best sangat ngan mamat korea nie...?

SM Says:
December 8, 2011 at 10:00 PM

LW : hahahaa...! aku tunggu sampai kau memiliki tangathirai tu.

tp : suara dia unik bai, dan yang penting muka dia tak cute macam budak-budak k-pop pondan yang lain.

Lady Windsor Says:
December 8, 2011 at 10:40 PM

Tangathirai? Tsk!! Terbako aku ingatkan TM punya pangai bughok ni...

SM Says:
December 8, 2011 at 10:58 PM

kau ingat entri aku pasal filem tajuk Rowthiram? hahahaaa....! dah kuar kat tangathirai la...

Lady Windsor Says:
December 8, 2011 at 11:21 PM

Ingat! Aarr dah kuar kat thangathirai? Damn! TM..grrr...ko tau hari tu aku tanya kena penalty RM500 kalau nak terminate...macam siot je pelahap duit client.

SM Says:
December 8, 2011 at 11:24 PM

filem tu trailer dia lebih baik daripada yang sebenarnya. aba beberapa part yang aku tak puas hati.

gila babeng apa nak cekik darah! boleh buat orang naik darah tu. ada dalam agreement ke apa?

Lady Windsor Says:
December 11, 2011 at 5:29 AM

Ko tunggu arr asstro ada kat rumah aku, boleh ulas sampai lebam!

Memang ada dalam agreement. Tak boleh terminate sehingga dua tahun, kalu nak terminate dalam gem oh tu, kena penalty dan aku tak sangka penalty ya sampai gitu sekali...nate mung TM!

SM Says:
December 13, 2011 at 1:40 PM

terkena kau dengan sistem kapitalis! hahahaa!