Hilang?

| Thursday, December 08, 2011 | |
Lepas Isya' tadi aku terlelap sekejap, mimpi kereta aku hilang...


Apakah siri `kehilangan' aku akan berterusan? Atau pun aku yang bakal hilang?


Sekian entri malam Jumaat.

28 comments:

Lady Windsor Says:
December 8, 2011 at 11:15 PM

Ahh kau ni, mimpi kan mainan tidur, lawak jenaka syaitan..tak payah ambil port...cuma berhati2 walaupun di mana saja, setiap ketika...

SM Says:
December 8, 2011 at 11:18 PM

aku lupa nak habiskan ayat. "atau pun aku yang bakal hilang akal?" naaahahahaa...!

Lady Windsor Says:
December 8, 2011 at 11:32 PM

Nape? Ko rasa ko ada ciri2 nak hilang akal ke dalam masa terdekat ni?

SM Says:
December 8, 2011 at 11:35 PM

hilang ingatan tu dah ada, sebab aku selalu terlupa. hilang akal belum lagi.

Lady Windsor Says:
December 8, 2011 at 11:38 PM

Elehh ko ingat senang nak hilang akal tu ya?

SM Says:
December 8, 2011 at 11:43 PM

aku mana tau, harap-harap tak la. tapi kalau marah macam orang hilang akal mungkin la kot.

Lady Windsor Says:
December 8, 2011 at 11:46 PM

Macam mana tu marah macam hilang aku, cuba ko buat demo aku nak tengok...

SM Says:
December 8, 2011 at 11:49 PM

tak perlu, aku sendiri tak ingin tengok diri sendiri jadi macam orang hilang akal. kau nak tengok?

Lady Windsor Says:
December 9, 2011 at 12:23 AM
This comment has been removed by the author.
Lady Windsor Says:
December 9, 2011 at 12:24 AM

Nak! Aku nak tengok, supaya aku ada pengalaman apakala aku sendiri mengalaminya kelak...

SM Says:
December 9, 2011 at 12:26 AM

tengah malam buat aku tergelak. punya la excited sampai typo error. naaahahahaaa...!

nak tengok? tunggu kat konsert search kang...

Lady Windsor Says:
December 9, 2011 at 12:57 AM

Ceittt ko sempat baca yg tu ek..bukan salah aku...salah iPad, lain aku taip lain dieja...
Owhh tunggu konsert search? Ko beli tiket untuk aku dan NP eh? Best!

SM Says:
December 9, 2011 at 7:36 AM

iPad tu yang salah? adui... tiket rm69, aku baru kumpul rm60. nak belanja macamana?

Lady Windsor Says:
December 9, 2011 at 9:03 AM

hahaha..tak pe lah, ko beli untuk diri ko je lah...aku punya dah ada orang sedekah, tinggal lagi aku mau hadir atau tidak..eh dah tukar lokasi kan..

Fara Says:
December 9, 2011 at 10:35 AM

...harap tak hilang.

SM Says:
December 9, 2011 at 11:06 AM

LW : tukar ke the mines. cantik, lagi dekat jaraknya dengan rumah aku. tapi...

MF : hilang macam biskut boleh? now you see, now you don't, then you'll forever gone... hahahaa...!

Lady Windsor Says:
December 9, 2011 at 11:12 AM

baguslah, dekat rumah eh..then aku perlu ucap selamat kepada ko...selamat menjadi head banging!

SM Says:
December 9, 2011 at 11:20 AM

aku bukan head banger, cuma duduk tepi diam-diam...

Lady Windsor Says:
December 9, 2011 at 11:33 AM

noted!

reen afny Says:
December 9, 2011 at 12:01 PM

huhu tak tahu tafsir mimpi la... cube google. hehe

SM Says:
December 9, 2011 at 12:11 PM

google? baik kau kata suratkhabar utusan je, kat situ pun ada banyak info kencing.

reen afny Says:
December 9, 2011 at 1:56 PM

hahaahaha sengalsss... haa cuba refer la. hehe

SM Says:
December 10, 2011 at 12:40 AM

takde masa, baik aku taip keyword `adele', lagi best. dah la dia baru score hatrick kat iTunes.

reen afny Says:
December 13, 2011 at 12:22 PM

hahaha jangan kacau adele buat masa sekarang okayy.

SM Says:
December 13, 2011 at 1:39 PM

aik??? dah pandai angkat smash kencang pulak sekarang. hahahaa!

reen afny Says:
December 14, 2011 at 9:58 AM

hahaha tengok la siapa ajar. hihihi

SM Says:
December 14, 2011 at 10:02 AM

budak-budak zaman sekarang, cepat pick up!

reen afny Says:
December 14, 2011 at 10:05 AM

well biasa la... tengok orang la. hehe