Hari Cuti Penjual Nasi Lemak?

| Friday, December 30, 2011 | |
Usai solat Jumaat, aktiviti pelilauan mata langsung tidak mengujakan. Petang ni tiada kelihatan bungkusan nasi lemak bergentayangan di merata-rata tempat. Apakah penjualnya telah menemui cahaya taubat? Arrghh... Satu kerugian bagi lelaki bermata keranjang.


Sekian entri tidak menyelerakan...

16 comments:

Lady Windsor Says:
December 30, 2011 at 3:07 PM

1st!

Lady Windsor Says:
December 30, 2011 at 3:08 PM

ceittt intai nasi lemak palang ya!

SM Says:
December 30, 2011 at 3:08 PM

2nd!

Pok Amai-Amai Says:
December 30, 2011 at 3:45 PM

Cilakak ko! Aku igt ko mmg nak cari nasi lemak tadi!

Ceh!

SM Says:
December 30, 2011 at 3:55 PM

gila apa cari nasi lemak petang-petang jumaat ni. aku try jugak usha sikit. oh, syukur... para penjual nasi lemak tiada petang ni. terpelihara pahala jumaat aku buat seketika. hahaaa...!

Lady Windsor Says:
December 30, 2011 at 4:27 PM

hahaha...woiit tak senonoh la ko petang2 jumaat neh...jaga mata beb...

SM Says:
December 30, 2011 at 4:39 PM

LW : memang la jaga. aku kena usha line dulu, kalau clear baru aku lalu. kalau ramai `penjual nasi lemak', aku ikut jalan lain je. hahahaa! dasar lelaki!

reen afny Says:
December 30, 2011 at 4:47 PM

haha tahu takpe.. ingat cari nasi lemak. siottt je.....

Lady Windsor Says:
December 30, 2011 at 5:36 PM

lelaki ke ko...aku ingat ko maknyah...ye la kan..sebab ko sket2 auww...bhahahaha!

SM Says:
December 30, 2011 at 6:34 PM

ra : nasi lemak jamuan mata. hahaahaaa! dasar lelaki...

LW : euw, i ni tulen tau, auww...!

NenetPenne (NP) Says:
December 30, 2011 at 9:56 PM

@SM
adakah kau juga seorang daripada lelaki mata keranjang itue???
*tanya sambil angkat2 kening*

Lady Windsor Says:
December 30, 2011 at 10:10 PM

SM: tulen ke ko..mai sini aku cek! Wahahaha...

reen afny Says:
January 3, 2012 at 1:35 PM

lelaki bermata nasi lemak... haha pelik je bunyi tu =.=

SM Says:
January 3, 2012 at 1:40 PM

(angkat tangan sambil berdoa moga tuhan kekalkan aku fokus dalam dunia ini, amin...)

reen afny Says:
January 3, 2012 at 1:41 PM

wehh siot la kauuu........ hurhhh =.=

SM Says:
January 3, 2012 at 1:44 PM

hahahaaa!!!