FYI(2)

| Tuesday, December 20, 2011 | |
Si dia yang berwajah legend ada la weh!!!
(cilok dari sini)

15 comments:

Lady Windsor Says:
December 20, 2011 at 7:51 PM

ye lar ko..si dia yang berhati legend pun ada...ko ingat tak pasal marhaen yang aku cerita dulu...x ada tv di rumahnya....tapi anak2nya membesar jadi insan berbudi bahasa...dia ada juga...

telor power Says:
December 21, 2011 at 12:05 AM

marhean....siapa kah dia

SM Says:
December 21, 2011 at 12:07 AM

LW : dah tu, apa lagi. moh le kita.

tp : kalau nak tau, jom join.

Lady Windsor Says:
December 21, 2011 at 12:18 AM

Jom, aku boleh je..ko tu yg selalunya banyak alasan...

SM Says:
December 21, 2011 at 12:20 AM

aku banyak komitmen. maklum la bisnes ratusan juta. benda ni kawan aku yang `bitau'.

Pok Amai-Amai Says:
December 21, 2011 at 9:13 AM

Si dia yg join kuning tu gak ke?

Adehh!

SM Says:
December 21, 2011 at 11:01 AM

adoi! dah dapat kaki nak pergi. tapi rupanya hari jumaat pulak! tak dapek nak poie.

Lady Windsor Says:
December 21, 2011 at 11:51 AM

Ahahaha aku da agak.....bingo!

SM Says:
December 21, 2011 at 11:58 AM

eh, aku dah ada geng nak pergi. tapi mati-mati aku ingatkan sabtu! spoiled!

Pok Amai-Amai Says:
December 21, 2011 at 12:27 PM

LW - Kak, SM mmg byk sgt alasan! Hahahaha!

Lady Windsor Says:
December 21, 2011 at 1:19 PM

MF, kan...ahahahahaha...tengok la jap lagi musti dia hangen kita sekongkol mengata dia.

SM Says:
December 21, 2011 at 5:13 PM

aku tak heran kalau sekongkol stail gangster estet korang tu.

Lady Windsor Says:
December 21, 2011 at 6:18 PM

Hello...estet bukan sebarang estet
Estet cap mamat khalid
Estet sini kelasszz punya estet
Kurang2 kalu tengok konsert, gua gerenti tengok percuma!

SM Says:
December 21, 2011 at 6:23 PM

ok la, aku berikan kemenangan percuma untuk gangster estet cap mamat khalid. kang tak pasal-pasal aku kena pakok kang.

Lady Windsor Says:
December 22, 2011 at 1:04 PM

Tau tak per...bluekkkkk!