Entri Tahun Baru

| Saturday, November 26, 2011 | |

24 comments:

Paria Perawan Says:
November 26, 2011 at 9:40 PM

mmg teruja!
salam maal hijrah 1433H!

SM Says:
November 26, 2011 at 11:00 PM

salam juga untuk tuan...

Lady Windsor Says:
November 26, 2011 at 11:17 PM

Buddy, Salam Maal Hijrah 1433H! Ingat...kita ada seribu tahun, ini baru permulaan...

SM Says:
November 26, 2011 at 11:20 PM

seribu? bukan ke ada balance sembilan ratus sembilan puluh sembilan tahun lagi, sebab setahun dah pakai. naaahahaha!

Lady Windsor Says:
November 26, 2011 at 11:33 PM

Oh ya, aku lupa..maaf..hahahahah

SM Says:
November 26, 2011 at 11:40 PM

kau (dan aku) semakin tak muda.

Lady Windsor Says:
November 26, 2011 at 11:56 PM

Ya, ko ( dan aku) semakin menjadi purba dan mula memasuki dekad klasik...

SM Says:
November 27, 2011 at 12:02 AM

aku suka klasik lebih daripada purba.

Lady Windsor Says:
November 27, 2011 at 12:07 AM

Aku tau pasai pa ko suka klasik@ antic... Ada value...ahahahah!

SM Says:
November 27, 2011 at 12:15 AM

tau takpe. kalau purba ni letak kat muzium, cuma untuk dikaji dan dipelajari oleh pengkaji dan budak sekolah. tapi kalau klasik, selalu dihargai dan bernilai tinggi.

Lady Windsor Says:
November 27, 2011 at 12:20 AM

Dengggg! Setuju!

SM Says:
November 27, 2011 at 12:26 AM

tapi jangan silap langkah, kang ada pulak yang memandang kita ni purba!

Lady Windsor Says:
November 27, 2011 at 12:34 AM

Ahh aku peduli apa, kalau ada yg pandang kita purba...satu sen pun kita tak rugi, deme tu yg x tau menilai..chewahhh..boleh?

SM Says:
November 27, 2011 at 12:38 AM

tak boleh. sebab penilaian kebanyakan yang menaikkan atau menjatuhkan nilai kita di mata masyarakat (walau bukan di mata tuhan).

Lady Windsor Says:
November 27, 2011 at 1:08 AM

Itu undang2 mereka...kita guna undang2 kita...

SM Says:
November 27, 2011 at 1:09 AM

tapi kita hidup dalam dunia yang sama dengan mereka

Lady Windsor Says:
November 27, 2011 at 1:18 AM

Sama x sama, undang2 boleh dipinda...

SM Says:
November 27, 2011 at 1:20 AM

ya, pinda la banyak kali. bila rasa tak sesuai, pinda lagi...

Lady Windsor Says:
November 27, 2011 at 1:28 AM

Derang la suka meminda2...

SM Says:
November 27, 2011 at 1:31 AM

jadi, nak ikut buruk laku juga? kan dah ada undang-undang yang lebih baik.

Lady Windsor Says:
November 27, 2011 at 1:34 AM

Eh aku tak, mereka Dan keluarga mereka saja..

reen afny Says:
November 27, 2011 at 2:32 PM

salam maal hijrah abg botak... hehe

SM Says:
November 28, 2011 at 12:59 PM

salam untuk budak gila glamour...

reen afny Says:
December 1, 2011 at 1:30 PM

ahaksssss >.<