Dasar Liang Lahad

| Friday, November 25, 2011 | |

11 comments:

SM Says:
November 25, 2011 at 1:33 AM

celaka apa, dah berapa minggu aku tak jumpa utusan melayu kat ofis. apa diorang buat alas meja masa lunch ke? mi yang buat aku nak emosi macam MF je ni! (dah lama tak buat entri jawi, saje komen kat entri sendiri, tak nak kotorkan entri)

Lady Windsor Says:
November 25, 2011 at 1:47 AM

Kalu ko amik simpan awai2 x bley ke beb? So tak de le depa bwat bungkus mee..

SM Says:
November 25, 2011 at 1:52 AM

masalahnya, pagi-pagi aku masuk selalu cuma nampak berita hairan je. utusan takdo...

Lady Windsor Says:
November 25, 2011 at 2:06 AM

Then ko kene beli ler kalu gitu....eh ko betul nak buku cenderahati harga sebuah maruah?

SM Says:
November 25, 2011 at 2:09 AM

kalau bagi, aku dengan muka tak malunya ambik je. hahaaa...!

Lady Windsor Says:
November 25, 2011 at 2:53 AM

Ok ko nak le kan? Aku simpan utk ko!

Paria Perawan Says:
November 25, 2011 at 2:40 PM

aku cuba memahami tentang 'kaki busuk' dan 'liang lahad'
hmmmmm.....

SM Says:
November 25, 2011 at 2:45 PM

PP : silakan. weh, kau ni nak praktikkan kehidupan ala biskut ke. sekejap ada, sekejap takde...

reen afny Says:
December 1, 2011 at 3:08 PM

woiii... biskut2 jangan sebut la bhaiii.. teraseeeee! hahaha

SM Says:
December 1, 2011 at 4:24 PM

eh, kau patut rasa bangga beb. biskut ni satu jenis makanan yang dah jadi legend.

reen afny Says:
December 6, 2011 at 11:03 AM

legend habess!! kau cakap macam tu sebap kau suka makan biskut =.=