Sebab Kenapa Aku Pernah Gagal Temuduga Menteri Pengangkutan

| Tuesday, October 11, 2011 | |


Sebab masa interview tu, selain daripada aku punya cv tu aku print atas kertas warna coklat cair, dalam fail tu aku letak sekali cadangan yang aku kira amat berkesan mengurangkan kadar kemalangan jalan raya tapi dengan syarat dapat kerjasama semua pihak walau pun memakan tempoh yang agak lama untuk melihat hasilnya.

Sebaik sahaja tamat sesi interview tu, sedar-sedar je fail aku tu dah ada kat luar bangunan SPA Putrajaya. Cilakak! Kalau tak suka bagitau je la elok-elok. Tak payah nak campak-campak pulak! Jangan main bangsat tau...

11 comments:

Lady Windsor Says:
October 11, 2011 at 8:24 AM

memang bangsat la kalu gitu...request pendapat, bila diberi..x dihargai..

Fara Says:
October 11, 2011 at 9:32 AM

Ape ke halnya mak2 yg dlm pantang nak drive? Ko nie pun....

Klu aku pun, aku campak weh. Bukan setakat cmpk dr dlm ke luar. Tapi dari tgkt atas ke tgkt bwh!

Err, aku terlebih dah nie. Mohon undur diri.

SM Says:
October 11, 2011 at 10:08 AM

LW: cilakak itu orang. tapi ok gak aku tak dapat jawatan menteri tu, sebab IQ aku pun tak tinggi mana.

MF: yang dilarang drive tu adalah bapak budak tu. eh, tapi akak aku dulu dalam pantang selamba je drive pergi giant. kau memang emosi sentiasa. jangan undur, majukan lagi. i like.

Lady Windsor Says:
October 11, 2011 at 10:58 AM

hahaha..berbeza sungguh komen aku dengan MF...aku fenin hari ni!

SM Says:
October 11, 2011 at 11:14 AM

LW: sebab korang adalah individu yang berbeza, dan tuhan jadikan setiap manusia itu unik dalam cara yang tersendiri.

NenetPenne (NP) Says:
October 11, 2011 at 11:28 AM

ha ha ha...cadangan kau tu okay tapi ayat kau tu tak menepati citarasa laa wey..

no wonder kena campak..ha ha ha...

SM Says:
October 11, 2011 at 12:19 PM

NP: aku ni kalau nak berbahasa protokol tu tak reti. mungkin jugak kot kena campak luar bangunan.

Kasih Firdaus Says:
October 11, 2011 at 2:04 PM

memang patut kena campak pun..tak hagak ko punya cadangan...

SM Says:
October 11, 2011 at 2:07 PM

KF: meleleh air mata masa kutip fail tu kat atas jalan. tapi aku rasa ini salah satu cara terbaik kalau kita dah malas nak dengar orang mati beramai-ramai atas jalan. yang tua bangka tu dah jadi buluh. target kat generasi muda je.

blu4sky Says:
November 14, 2011 at 2:27 PM

aku rasa depa campak bukan sbb depa tak suka..tapi ko tersalah channel.. depa campak sbb nak bagi kat JKR di tingkat bawah :p

SM Says:
November 14, 2011 at 2:46 PM

syukur bukan aku yang kena campak...