mintak duit

| Tuesday, October 04, 2011 | |
-Progress Fees

With references to the above, we are pleased to forward herewith our current invoice with the amount of RM**,***.**.

Your early settlement is very much appreciated.

Thank you.


...wah, kalau pasal mintak duit laju je korang ni, nasib baik la kerja bagus!

14 comments:

Lady Windsor Says:
October 4, 2011 at 3:10 PM

sapa mintak duit tu?

SM Says:
October 4, 2011 at 3:25 PM

yang "bekerja" dan yang "tak bekerja". haha...!

Lady Windsor Says:
October 4, 2011 at 3:31 PM

hahaha...adoilaa..pengsan kan kalu ini macam...dua-dua mintak duit...

SM Says:
October 4, 2011 at 3:40 PM

cuma yang "bekerja" sahaja layak.

Lady Windsor Says:
October 4, 2011 at 3:44 PM

layak apa beb? layak membayar eh? ke layak memberi duit...

SM Says:
October 4, 2011 at 4:34 PM

yang "bekerja" sahaja layak menerima. yang menempel tu cuma layak aku kuis dengan ibu jari kaki...

Lady Windsor Says:
October 4, 2011 at 4:52 PM

owhh..ingatkan layak memberi...

SM Says:
October 4, 2011 at 5:02 PM

hahahaa!!! perlu juga diingat, yang "bekerja" itu juga layak meminta atas usaha dia.

Lady Windsor Says:
October 4, 2011 at 6:10 PM

...tapi tengoklah jugalah apa barang yang boleh dan ingin diminta kan?

SM Says:
October 4, 2011 at 6:16 PM

...ya, asalkan setimpal dengan kerja yang telah disudahi.

Lady Windsor Says:
October 4, 2011 at 6:44 PM

..aku punya kerja terlebih setimpal..macam mana tu..

SM Says:
October 5, 2011 at 7:28 AM

lebihan yang belum bayar tu boleh claim kat `sana'... tapi invois tu kena attach sekali dengan slip keikhlasan.

Lady Windsor Says:
October 5, 2011 at 12:29 PM

Pasti! Lebih baik aku claim di sana daripada terclaim barang yg bukan hak aku.

SM Says:
October 5, 2011 at 12:51 PM

LW: ya, kau dah jumpa konklusi tanpa perlu menggali dalam-dalam hingga menitik peluh ke dalam lubang tu.