sluurppp....!

| Wednesday, September 14, 2011 | |
lokasi : kat office lagi.
masa : 7.14pm
sebab masih tak balik lagi : konon-konon nak tunggu hujan teduh dulu.
rakan komplot : ada dua orang lagi muka selalu balik lambat.
teman di sisi : adele
kegiatan semasa : sila rujuk gambar...



cis, mak aku kalau masak megi bodoh pun lagi sedap....

14 comments:

Lady Windsor Says:
September 15, 2011 at 6:07 AM

Bluerkkkk....oii makan sorang eh!! Nak sikit!

SynicalMind Says:
September 15, 2011 at 7:37 AM

aku makan bertemankan adele...

Lady Windsor Says:
September 15, 2011 at 8:32 AM

ke adele yg suap kau makan?

SynicalMind Says:
September 15, 2011 at 9:43 AM

ya, dia suapkan aku dengan suara dia ketika bangunan tempat aku berlindung ni dibasahi hujan...

Lady Windsor Says:
September 15, 2011 at 10:08 AM

hmm..satu kondisi yg amat melegakan tu, merdu, nyaman, bayu sejuk melingkari dengan halwa telinga enak..apa lagi kau mahu?

SynicalMind Says:
September 15, 2011 at 12:16 PM

aku mau balik rumah...!

Lady Windsor Says:
September 15, 2011 at 12:40 PM

ok..pi la balik...

SynicalMind Says:
September 15, 2011 at 1:12 PM

tapi 10.30pm la aku sampai rumah...

Lady Windsor Says:
September 15, 2011 at 2:35 PM

10.30pm ke, 1am ke..kau ada kunci kan...buka kunci, masuk sendiri dan jangan lupa kunci balik rumah kau! karang tak pasal2 ada kes tak diingini...

SynicalMind Says:
September 15, 2011 at 2:52 PM

mujur, adele juga menemani aku sepanjang jalan.

Lady Windsor Says:
September 15, 2011 at 3:14 PM

great!

NenetPenne (NP) Says:
September 15, 2011 at 11:30 PM

makan maggi jer?

SynicalMind Says:
September 16, 2011 at 12:07 AM

makan megi time hujan lebat kat ofis memang mari!!!

Lady Windsor Says:
September 16, 2011 at 4:15 PM

bukan setakat cara...happening habesss!