maafkan aku

| Wednesday, September 07, 2011 | |



you know who you are, buddy...

31 comments:

NP Says:
September 8, 2011 at 10:04 AM

terharu

lagi terharu bila i terpaksa baca dengan kadar kelajuan yang dibawah 5kmph

LW!!! tisuuu pleaseeeee......

tapi ada a few word yang i tak dapat baca.... :)

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 10:29 AM

macamana beb, kau dapat terima tak permohonan maaf separa ikhlas ni? aku ingat nak mintak khidmat ramli ms, tapi dia busy. cuma dapat jumpa jiran aku ramli sm je. yang words tu, aku pun tak tau betul ke tak ejaan...

NP Says:
September 8, 2011 at 10:54 AM

separa ikhlas jer? mmmm...will see about that... :P

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 10:57 AM

another half, i'll keepp it for the next hari raya...

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 11:10 AM

NP:..nah tisue...mai kita jalan2 raya dan tunggu next entry..

SM: ..pengaruh jawi memang hebat..semalam masa aku baca..im speechless..becoz of jawi font etc..

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 11:18 AM

LW: mintak tolong betulkan ejaan aku kalau ada yang salah...

NP Says:
September 8, 2011 at 11:22 AM

@SM
oklah half keampunan tunggu next raya lah.. :P

tapi kalau selalu buat entry jawi, rasanya i singgah jap say hi and bye jelah....

@LW
mmmm wanginya tisuuuuu......

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 11:24 AM

aku pun x pro sangat tapi sama-samalah....cuma aku mengesan sedikit kesilapan ejaan rasanya tp aku tak ingat yg mana sebab baca sambil pejam mata semalam..(maybe aku yg tersilap)

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 11:25 AM

NP: tisue special tu...london mari..untuk org yg istimewa dan event yg istimewa juga...

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 11:41 AM

NP: entri bertulisan jawi hanya untuk sesuatu yang istimewa sahaja.
LW: 1st time tengok orang baca jawi pakai hidung, mata pejam. ajaib tu. mungkin nak menikmati aroma keindahan tulisan jawi.

Mommy Fara Says:
September 8, 2011 at 12:12 PM

Den da baco. Juling gak mato den nak mengecam huruf2 tu. Tak bapo nak jolas la...

Hehehehe....

Tp konpius....mohon maaf? Err....

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 12:15 PM

SM: empowerment of jawis's..pejam mata pun bleh baca...kannya apa...aura dan pengisiannya lain..apabila dibaca dalam suasana redup, nyaman, tenang..jadi apa yang diutarakan itu sampai kepada yang ditujukan..

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 12:23 PM

MF: aku terpaksa convert text jawi tu kepada image sebab tak semua orang ada jawi updated font, nanti keluar cacing pulak. nak bagi sharp pulak lambat nak upload sebab saiz besar. tu yang buat background hitam je.
LW: aku rasa macam kurang kick sebab struktur ayat aku agak bercelaru dan statik sikit. maklumlah, ramli ms busy tak dapat tolong...

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 12:34 PM

aku sampai subuh tadi tak buleh download..tatau apa masalah...eh penyusunan ayat kau ok..excellent! kalau tulis warkah dalam jawi..musti kau lagi bagus!

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 12:49 PM

...aku tak reti nak susun bahasa berbunga, cuma tahap budak spm je la. sebab dulu masa form 5 cikgu menangis baca essay aku. masuk u jadi malas pulak! kalau la ada bunga2 bahasa pujangg dengan tulisan berwarna ungu berlatarbelakangkan merah jambu, mesti dia tergolek punya!

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 1:21 PM

cikgu yang menangis tu...cikgu fatimah ke..

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 1:35 PM

...hahahaaa! dah berapa kali raya tak jumpa dia.

NP Says:
September 8, 2011 at 4:13 PM

@MF
mohon maaf sempena raya...


@SM
tulisan jawi = sesuatu yang istimewa...

wahhhhh kagumnya... terharunya... tisu lagi!!!!... :P

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 4:21 PM

tisu lagi??? tu belum lagi aku tulis sendiri tulisan khat...

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 6:07 PM

SM: kau tahu tulis khat eh? aku x sempat nak belajar...

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 6:15 PM

LW: khat? memahat concrete top tau la... tangan aku ni jenis yang kejung kaku.

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 7:06 PM

alah boleh je kalau kau nak tuliskan..

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 8:36 PM

tulisan aku dengan anak kerawit takde beza. ohye, aku masih gagal cari orang yang maksudkan tu...

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 9:10 PM

tak pe..cari je..selagi aku ada hayat...aku boleh usahakan walaupun sedikit...

SynicalMind Says:
September 9, 2011 at 4:28 AM

ha, apa kata kalau...

Lady Windsor Says:
September 9, 2011 at 9:09 AM

..kalau hayat aku dah tak de masa kau jumpa apa yg dicari tu, kau buat je lah apa-apa yg patut..macam kahwen ke, buat bini ke..hik!hik!hik!

SynicalMind Says:
September 9, 2011 at 10:49 AM

adele aku macamana? ok, kalau aku jumpa, apa perancangan yang sebenarnya...

Lady Windsor Says:
September 10, 2011 at 12:40 AM

Kalau kau jumpa...bitau aku...nanti aku bitau kau...

SynicalMind Says:
September 10, 2011 at 7:07 AM

bitau?

Lady Windsor Says:
September 10, 2011 at 7:47 AM

oopps ampun lah, aku lupa kau pejuang bahasa...baiklah encik SM, nanti aku beritahu kau..

SynicalMind Says:
September 10, 2011 at 8:18 PM

hahahaaa.... (bahasa dan tulisan, don't play-play!)