Kisah Dongeng

| Sunday, September 18, 2011 | |
Celaka...! Gua tak pernah minat atau ambik tau semua produk AF. Tapi apasal gua boleh tangkap minat lagu ni secara tiba-tiba pulak? Sebagai manusia yang dilahirkan hodoh dan tak mempunyai rupa dan otak yang cerdas, mungkin lagu ni memang ngam dengam gua kot. Hahahaa.....
Layan lagu yang kena dengan fizikal kita pagi-pagi minggu sambil buat kerja yang dah dua hari tertangguh ni mari jugak.

2 comments:

Lady Windsor Says:
September 18, 2011 at 12:29 PM

aku lagi le x follow budak AF..ok gak lagu and video clip ni, agak touching.

SynicalMind Says:
September 18, 2011 at 9:40 PM

touching jugak kalau dengar betul2 lirik. tapi budak2 kita sekarang ni kalau hafal lirik pun, diorang faham ke maksud lagu tu?