kepala psiko

| Thursday, September 08, 2011 | |


24 comments:

NP Says:
September 8, 2011 at 4:15 PM

perokok ketiga kena cepat2 keluar... ramai lagi orang tengah beratur nak masuk merokok ni...

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 4:20 PM

orang? yang keempat dan seterusnya tak tau macamana rupa... ikut kajian saintis barat, chimpanzi ni ada tahap IQ yang tinggi, kira mujur la tu!

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 6:02 PM

hahahaha...habes la chimpanzi tu kena sakit jantung sebab mokok!

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 6:13 PM

LW: cimpanzi yang mana? yang dalam gambar ke yang ada kat luar sini?

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 7:05 PM

kau rasa2?...

SynicalMind Says:
September 8, 2011 at 8:32 PM

cimpanzi dalam gambar tu dah kaya sebab dibayar sebagai model iklan oleh syarikat farmasi antarabangsa. cimpanzi kat luar sini pulak cuma ketawa bodoh je sambil buat barbeku peparu...

Lady Windsor Says:
September 8, 2011 at 9:08 PM

barbeku peparu...eyuwww!!

SynicalMind Says:
September 9, 2011 at 4:27 AM

garing seh! walau pun aku jugak perokok, tapi banyak aku tak puas ati pasal komuniti ni...

Lady Windsor Says:
September 9, 2011 at 9:07 AM

komuniti mana kau x puas ati ni...komuniti chimpanzi atau bukan chimpanzi?

SynicalMind Says:
September 9, 2011 at 10:48 AM

komuniti cimpanzi tak berekor yang merokok. sebahagian besar mereka kurang gunakan otak. bila lepas makan, bukan takat petik habuk rokok atas meja, dalam cawan pun ada!

NP Says:
September 9, 2011 at 2:59 PM

sebab kedai makan tu tak sediakan ashtray .....

SynicalMind Says:
September 9, 2011 at 3:28 PM

ok, kalau kelaku buruk tu bukan kat kedai makan macamana? nak tumbuk ke terajang?

Lady Windsor Says:
September 9, 2011 at 6:59 PM

dua2 kau boleh buat..aku cukup jijik tengok chimpanzi yg buat pangai petik habuk rokok dalam cawan..ada org buat kat rumah aku dulu...aku buang terus cawan tu..nak jadi naga berasap jadi le...tapi jangan pedajal cawan atau piring atau pinggan aku..orang macam tu perangainya dinjjj @ hanjjj...

SynicalMind Says:
September 9, 2011 at 11:24 PM

cimpanzi macam ni la yang burukkan nama baik (baik?) kalangan perokok.

Lady Windsor Says:
September 10, 2011 at 12:38 AM

What??? Baik kah? Heishh...mokok itu sendiri pun dah makruh..

SynicalMind Says:
September 10, 2011 at 7:08 AM

mokok? (tak jumpa dalam khamus perkataan ni)
sebab tu aku cuba keluar dari kelompok cimpanzi ni.

Lady Windsor Says:
September 10, 2011 at 7:45 AM

ada..kau kena masuk kamus jenama vamp@windsor..nanti kau akan jumpa la word tu..

SynicalMind Says:
September 10, 2011 at 8:17 PM

pencemaran bahasa la...

Lady Windsor Says:
September 10, 2011 at 8:42 PM

eh x le...bahasa bercambah..beranak pinak, cuma cabangnya saja berbeza..ada cabang underground, ada cabang haluan kiri, ada cabang sms yg guna short etc..

SynicalMind Says:
September 10, 2011 at 8:53 PM

bercambah tu aku setuju dan elok sangat la tu, tapi kalau perkataan yang bercambah tu sangat tak kena serta menjadi semakin buruk/hodoh berbanding bahasa yang asal, aku rasa itu satu kerugian.

Lady Windsor Says:
September 10, 2011 at 9:25 PM

yeah...tapi kita x ada pilihan..sama ada berlari bersama-sama mereka atau membiarkan saja..tapi tidak semestinya kita terikut2 sama. setiap hari ada perkataan baru dalam kamus percakapan manusia...macam mana kalau di bawah satu bumbung pun ada pelbagai-bagai mazhab bahasa...pening kan?

SynicalMind Says:
September 10, 2011 at 9:52 PM

aargh...! pening aku. perkembangan dan percambahan tu biarlah menjadikan yang asal tu bertambah baik. bukan bertambah buruk!

NP Says:
September 11, 2011 at 9:56 PM

bila kat tempat tu tak sediakan ashtray i mean mcm rumah LW, itu bermaksud no smoking laaa kan

merokok cuma makruh tapi tak haram

SynicalMind Says:
September 11, 2011 at 10:20 PM

yang jenis otak gagal berfungsi dengan sempurna je buat2 tak paham. dipetik jugak habuk rokok tu dalam cawan/piring...