amarah hijau

| Thursday, September 29, 2011 | |
apa hal brader?
lu main usha bangsat kat gua je dari tadi ni.
nak kena tumbuk?


gua tau gua tak hensem, gua tau seluar gua koyak, gua tau badan gua kurus melengkung macam budak somalia tak cukup makan.
bila gua kaya kang gua buat la plastic surgery.
balik kang gua pergi la bundle cari slack baru.
dapat gaji kang gua makan la banyak-banyak.


lu tak puas hati ke gua isi minyak dua ringgit je?
apa hal, nak kena siram dengan petrol?
lu tak suka gua dapat cop tempat dulu dari lu?


kamon la, gua bayar cash ma...
tak guna pakai tujuh siri tapi isi minyak berhutang.
entah-entah nasi lemak lauk ayam kat rumah flet sana tu pun lu tak mampu nak beli sekarang.
gua boleh beli empat bungkus la, boleh belanja lu sekali kalau makcik tu tak ingin lu punya visa.

motherfuckass...!

***sial, patut la dia pelik je tengok gua isi minyak tadi. rupa-rupanya gua silap masuk kat pam hijau. cilanat!!!

14 comments:

SM Says:
September 29, 2011 at 2:17 PM

testing...

Lady Windsor Says:
September 29, 2011 at 3:50 PM

so kalu ko silap nape lak ko hangen sama dia beb?

SM Says:
September 29, 2011 at 3:53 PM

UNTUK KOMEN MF YANG TAK KELUAR TADI:

1st time baca entry ko, aku terbahak-bahak gelak mcm org gile.

Tu la...nak mrh org je keje. Cool la. Ko g keje pki seluar koyak ke? Gila rock ko. Tak padan dgn hati ko yg crush gile dgn Adele!

=p


BALASAN AKU:

mula-mula aku marah kat mamat tujuh siri tu, rasa macam nak tumbuk dagu bagi melantun ke langit, tapi bila sedar kesilapan yang jadi tanda semakin menghampiri peringkat nyanyuk ni, patut sangat aku marahkan diri sendiri...

SM Says:
September 29, 2011 at 3:54 PM

LW: mula-mula mana perasan beb, biasa la KL Gangster... mana boleh ada orang tengok2, nak kena sekeh? tanda-tanda awal aku semakin tua, cepat lupa dan nyanyuk...

Lady Windsor Says:
September 29, 2011 at 4:19 PM

ala ko sengaja buat2lupa tu..saja nak manja2 kat sini kan...hahaha

NenetPenne (NP) Says:
September 29, 2011 at 4:28 PM

laaaa yelah, naik moto tapi pakai minyak pam hijau mestilah brader 7 siri tu pandanggggg jeee

eeeh kau pun sama mcm aku kan, asal isi minyak pam hijau, ada orang pandang2... biasalah apa barang isi minyak RM1.90 seliter... ha ha ha... walhal kuasa nak beratur panjang kat pam kuning...

Lady Windsor Says:
September 29, 2011 at 4:42 PM

pelik aa derang ni kan..ingat pam hijau tu utk org kaya2 je ke...porrahghh lah dia orang..

Mommy Fara Says:
September 29, 2011 at 5:11 PM

Igtkan mmg sengaja ko delete komen aku. Aku dah mula nak tersentap je tadik!

SM Says:
September 29, 2011 at 6:05 PM

LW: serius shit beb, aku tak sengaja masuk pam hijau tu. tank ada tiga suku lagi. saja nak bagi penuh. cukup la rm2. cilanat, sekali silap masuk da...

NP: aku kalau memang terniat nak isi hijau, memang time tu jalan mendada la. hahaa... isi hijau beb, boleh la berlagak. tapi tak selalu la. tuhan marah.

MF: bengong sikit kot blogger ni. aku reply pun tak keluar. dia pun sama jelas tengok aku isi hijau...

Lady Windsor Says:
September 29, 2011 at 7:19 PM

Seingat aku, sejak aku pandai pegang stereng kereta ni, baru sekali aku tersasul masuk Pam hijau...tu pun nasib baik x dak keta lain, kalau tak harus kena jeling.

SM Says:
September 30, 2011 at 1:08 AM

mujur kuda tua aku ni tak banyak kerenah pasal minyak. dia kata, "janji petrol, jangan minyak afiat..."

Lady Windsor Says:
September 30, 2011 at 1:34 AM

Masa mula2 dulu, aku pernah nak masukkan diesel dalam tank, punya la poyo sebab everything ex aku yg buat...aku memang x pernah ambik tahu pasal kereta..la ni..semua buat sendiri..semua da tau...huhu!

SM Says:
September 30, 2011 at 1:36 AM

wah, kau pakai mpv ke? multi purpose vehicle (bahan api yang betul-betul multi purpose!).

Lady Windsor Says:
September 30, 2011 at 7:11 AM

ello mana la duit aku banyak nak beli MPV ngko...aku pakai keta paling murah kat malaysia...tapi masa tu aku dah masuk nozle dalam tank...tak muat...lepas tu mamat bangla tegur aku, kakak kereta mana pakai diesel...masyaAllah...aku kan blur sket masa tu..kennot imejin kalau diesel dah mengalir dalam tank keta aku yang kecik je tu...