nama baru

| Tuesday, August 16, 2011 | |
Ops Sikap akan diubah kepada nama lain. Aku nak cadangkan satu nama, "Jahanam Kau Pemandu Bedebah, Kami Rembat Pakai Cota Karang!"...baru true!

6 comments:

Lady Windsor Says:
August 16, 2011 at 7:24 PM

ala manjanya nama ops tu...hihi

shizuka Says:
August 16, 2011 at 9:27 PM

whoaa...semua org tkut nanti.

Nadia Says:
August 16, 2011 at 9:43 PM

haha pnjg sgt plak nama dia tu. stkt rembat pakai cota apa barang -.- ks pengsan pakai kejutan eletrik baru ada syiokk! HAHAHA

SynicalMind Says:
August 16, 2011 at 11:22 PM

LW: pendekatan baru PDRM nak disiplinkan penjahat jalanraya, manja dalam kejam!
SHIZUKA: memang tujuan nak bagi diorang cirit dalam seluar pun.
NADIA: kalau dah ramai-ramai pengsan atas jalan, itu menyusahkan pulak namanya.

Lady Windsor Says:
August 16, 2011 at 11:44 PM

hahaha..manja dalam kejam..satu pendekatan berhemah tetapi kena rakus menyaman atau tarik balik lesen..ada banyak kaedah menarik nak disiplinkan kutu jalanraya ni...

SynicalMind Says:
August 16, 2011 at 11:55 PM

ada banyak dan sangat berkesan kalau gunakan akal yang waras, tapi sampai sekarang semua tindakan mereka cuma mengundang ketawa kecil dalam hati aku... mereka cuma membiarkan diri mereka dipermainkan! bodohnya...