adele, belailah daku semahumu...

| Sunday, August 14, 2011 | |
...kita tak perlu bertentangan mata,
usah kita mencari jalan untuk bersentuhan,
jangan sekali-kali memikirkan yang aku mampu mengusap juraian rambutmu,
lupakan saja jika kita berpeluang untuk saling meluahkan nafas-nafas kerinduan yang lama kita pendam...


...cuma, izinkan aku memuja suaramu melalui mimpi-mimpiku setiap malam,
usah kejutkan aku, kerana aku tak mahu bangkit daripada terus-terusan lena dibaluti bayangan suaramu,
adele...


...selama-lamanya.

11 comments:

NenekPenne Says:
August 14, 2011 at 1:09 AM

dia memang pandu u gila sey....

SynicalMind Says:
August 14, 2011 at 1:13 AM

&#%%$&(@$&&()%)(!#%?>@
maafkan aku wahai agnes dan sarah, kalian juga tetap dihatiku...
)(@&$%^(&)@#^&%*$?<>#(
...........

Lady Windsor Says:
August 14, 2011 at 1:25 AM

hmm...halwa telinga yang enak!

SynicalMind Says:
August 14, 2011 at 1:28 AM

thanks adele... kau telah pandu aku gila ke gaung yang paling dalam, juga usah selamatkan aku; kerana aku mahu bersemadi dengan alunan suaramu di bawah sana...

Lady Windsor Says:
August 14, 2011 at 1:49 AM

chewahhh SM nampaknya ko dah benar2 terjatuh ke gaung perasaan yang maha dalam...kalau Adele tahu...musti dia senyum 25 jam...ekekekeke!

SynicalMind Says:
August 14, 2011 at 1:59 AM

hahahaaa... itulah keikhlasan pujian aku pada sesuatu yang priceless. aku sanggup pulangkan apa saja deria yang aku ada kepada tuhan, walau nyawa aku sekalipun yang dipertaruhkan; asalkan Dia tak ambil pendengaran aku supaya aku dapat menjadi mayat bernyawa yang masih mampu mendengar suaranya. cewaahhh!

Lady Windsor Says:
August 14, 2011 at 2:04 AM

hebat! betullah apa yg pujangga kata.,kita sanggup menerima apa saja keadaan asalkan kita dapat menikmati sesuatu yang menyenangkan... yang membawa kerinduan berkurun walaupun kita belum tentu dapat memilikinya...apa2 hal..adele juga yg untung..hokeh aku tumpang dengar sore buah hati ko neh..kenkadang aku klik kat blog nenetpenne and now aku buleh klik sini pulak...tq beb!

SynicalMind Says:
August 14, 2011 at 2:06 AM

kinda special voice to be heard... so true!

Lady Windsor Says:
August 14, 2011 at 2:16 AM

yesszzaaa...!

SynicalMind Says:
August 14, 2011 at 2:29 AM

adele...

Lady Windsor Says:
August 14, 2011 at 2:43 AM

sigh! hahahah...