kerja bodoh oleh orang gila

| Wednesday, July 27, 2011 | |
nak gelak ada, nak marah pun ada. tapi nak marah pun tak guna sebab diorang ni jenis budak yang bila bapak hantar pergi sekolah, tapi bapak belum sampai rumah, dia dah ada kat depan pintu. macamana nak buat ni....????

LOKASI: Colmar Tropicale, Bukit Tinggi.


LOKASI: Persimpangan Bandar Kinrara, Lebuhraya Bukit Jalil


4 comments:

Kakzakie Says:
July 27, 2011 at 8:47 AM

Ubah suruh pergi sendiri dan tunggu di sekolah pula...

Construction tak siap-siap. Harap bila siap tak sibuk nak renovate pulak atau pindah lagi...:)

SynicalMind Says:
July 27, 2011 at 9:02 AM

masalahnya sekarang kak, diorang ni tulis ikut dan je. tatabahasa, ejaan semua ke laut! bukan kat situ je, banyak tempat lagi kita jumpa. sampaikan benda-benda basic pun macam kat `signage' jalan (atau permis) boleh salah jugak.

Mommy Fara Says:
July 27, 2011 at 1:05 PM

Ehem....aku rasa, ejaan PREMIS tu bukan PERMIS...

Tak apa. Jari terkehel. Faham.

=p

SynicalMind Says:
July 27, 2011 at 1:55 PM

jari terkehel, banyak sangat menaip. terima kasih, terima dengan hati terbuka.