decibel01

| Sunday, July 24, 2011 | |



Yes...! Jumpa.
Kena selongkar satu rumah baru jumpa!
Album yang di`attached'kan bersama edisi pertama KLUE tahun 2002 (kot?) dulu.
Dalam ni ada beberapa lagu terbaik sepanjang zaman yang sampai sekarang masih lagi jadi siulan kalau aku drive sorang-sorang tengah malam.
Satu lagi, lagu brader Meor (Sama Antara Sesama) yang dah jadi ringtone aku sejak 5 tahun dulu...
Kredit untuk Meor.

6 comments:

Mommy Fara Says:
July 25, 2011 at 2:26 PM

Ada lagu MIMPI kan? Dah ilang entah ke mane CD tu....zaman sekolah2 dulu. Best!

SynicalMind Says:
July 25, 2011 at 2:31 PM

yup...! aku dah senaraikan sebagai antara lagu yang nostalgik Gerhana Ska Cinta masa zaman awal kemunculan band ni dalam arena mainstream. nasib baik cd ni tersimpan baik, semua lagu dalam album ni dah selamat convert ke mp3sebagai langkah berjaga-jaga. mana tau satu masa nanti berlaku bencana alam...

Mommy Fara Says:
July 25, 2011 at 2:59 PM

Err...sorry. Silap bgtau. Bukan zaman sekolah. Zaman belajar kat U. Wahahahaha. Perasan muda.

Anyway, MIMPI adalah yg paling aku suka.

SynicalMind Says:
July 25, 2011 at 3:11 PM

yang menjadi legend pada aku:
-sama antara sesama
-god speed your love
-rebel scum (instrumental)
aku boleh dengar tiga lagu ni berulang-ulang dari JB sampai KL.. genius!

Mommy Fara Says:
July 26, 2011 at 5:06 PM

Kenapa JB? Ko org JB ke?

SynicalMind Says:
July 26, 2011 at 6:59 PM

ya. bukan setakat JB, kalau terpaksa habiskan kilometer dari hujung ke hujung highway PLUS pun takpe. asalkan aku dapat dengar apa yang telinga aku boleh terima. decibel01 ni dah jadi khazanah... nasib baik masih tersimpan rapi. tak rugi jadi orang yang cermat (walau pun pelupa). hahaha...