BERSIH 2.0 vs JUSTIN BIEBER

| Sunday, July 10, 2011 | |


ok, terpikir satu perkara.
satu perkara antara dua pilihan yang ada.
kalau ditakdirkan satu masa ada muncung AK47 yang ditalakan kat lubang hidung kita, dan pada masa tu kita kena buat pilihan.
"pilih antara dua, sama ada kau nak pergi konsert justin bieber atau pergi join bersih 2.0 tu, jawab!"
boleh terkencing aku kalau kena gertak dengan senjata yang dah jadi legend dalam dunia pengganasan, selain M16 atau Tommy Gun.
kita semua mesti akan dapat jawapan sama (sebab pilihan soalan pun ada dua je) tetapi dengan alasan yang berbeza kalau soalan tu ditanyakan kat beberapa orang yang berlainan latar belakang.
1. en. khalid yang tengah servis dengan gomen dan ada lagi lapan bulan lagi nak bersara wajib.
2. saiful (tak penah kena liwat atau onani sekali pun) baru abis spm yang baru hantar borang nak masuk pertubuhan perkasa.
3. kak elly, typist kat sebuah firma guaman yang cuma ada tiga orang staff termasuk mat peon.
4. kak nani, surirumah sepenuh masa yang cuma tau tekan 105 aje kat remote astro.
5. en. zaki seorang pegawai kanan dalam perkhidmatan awam yang dah 6 kali dapat anugerah perkhidmatan cemerlang tahunan, berselang tiap tiga tahun.
aku? hmmmm.... aku?
aku ada sebab aku sendiri.

0 comments: